کد خبر: ۴۸۰۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

افشای هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جده

شبکه تلویزیونی العربیه در توضیح حادثه هجوم مسلحانه به کاخ سلطنتی "سلام " در جده به نقل از وزارت کشور عربستان اعلام کرد، در این حمله ایست و پازرسی وابسته به گارد سلطتتی واقع در ورودی غربی کاخ، مورد هدف قرار گرفت که به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.
آفتاب‌‌نیوز : شبکه تلویزیونی العربیه در توضیح حادثه هجوم مسلحانه به کاخ سلطنتی "سلام " در جده به نقل از وزارت کشور عربستان اعلام کرد، در این حمله ایست و پازرسی وابسته به گارد سلطتتی واقع در ورودی غربی کاخ، مورد هدف قرار گرفت که به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.

العربیه افزود، بر اساس خبرهای فوری که تا الان به دست ما رسیده است فردی مسلح با پیاده شدن از خودرو، ایست و بازرسی ورودی غربی کاخ را هدف قرار داد، این فرد " منصور بن حسن بن علی الفاید العامری " ، بیست و هشت ساله و تبعه عربستان است.

سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان درباره این هجوم گفت، مهاجم سلاح کلاشنیکف و سه بطری آتش زا در اختیار داشت.

مقام های امنیتی نیز از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر دادند و افزودند اطلاعات جامع تر در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

پیش از این شبکه های تلویزیونی المیادین، الجزیره والعربیه به نقل از وزارت کشور عربستان از کشته شدن عامل حمله مسلحانه خبر داده بودند.

افشای هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جده

افشای هویت عامل حمله به کاخ سلطنتی جده
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین