کد خبر: ۴۸۱۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

نفر به نفر با تیم ملی روسیه برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، روسیه که با نتیجه چهار بر دو مقابل کره جنوبی پیروز شده، یکی از جدی‌ترین محک‌های تیم ملی ایران پیش از جام جهانی خواهد بود. ترکیب تیم ملی روسیه را با هم مرور می‌کنیم:
آفتاب‌‌نیوز :
ایگور آکینفیف: دروازه‌بان ۳۱ ساله زسکا مسکو در بازی سال ۸۹ مقابل ایران هم حضور داشت که دروازه‌اش توسط خلعتبری باز شد. وی ۱۰۱ بازی ملی در کارنامه خود دارد.
 
فیودور کودریاشوف: دفاع کناری ۳۰ ساله روبین کازان خیلی دیر به تیم ملی کشورش ملحق شد. او ۱۲ بازی انجام داده است.
 
ویکتور واسین: مدافع میانی ۲۹ ساله فقط ۱۰ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد. وی در تیم زسکا مسکو توپ می‌زند.
 
گئورگی ژیکیا: مدافع میانی ۲۳ ساله اسپارتاک مسکو اولین بازی ملی خود را چهار ماه پیش مقابل مجارستان انجام داد.
 
یوری ژیرکوف: مدافع – هافبک سابق چلسی سرشناس‌ترین چهره تیم ملی روسیه است. وی که سابقه دو فصل حضور در لیگ برتر انگلیس را هم دارد در حال حاضر در زنیت سن پترزبورگ توپ می‌زند.
 
آنتون میرانچوک: هافبک دفاعی ۲۱ ساله و راست پای تیم لوکوموتیو مسکو اولین بازی ملی خود را روز شنبه مقابل کره جنوبی انجام داد.
 
دالر کوزیائف:  هافبک میانی ۲۴ ساله تیم زنیت سن پترزبورگ اصالتی تاجیکستانی دارد که قابلیت بازی در پست دفاع راست را هم دارد.
 
الکساندر اروخین: هافبک هجومی ۲۷ ساله زنیت سن پترزبورگ در همین تابستان از روستوف به زنیت ملحق شد. وی دوازده بازی ملی در کارنامه‌اش دارد.
 
الکساندر سمدوف: هافبک راست اسپارتاک مسکو در سن ۳۳ سالگی از بازیکنان باتجربه روس‌ها به شمار می‌رود.
 
فیودور اسمولوف: مهاجم کراسنودار سابقه حضور در فاینورد را هم دارد. این بازیکن ۲۷ ساله در ۲۵ بازی ملی برای روسیه ۹۹ گل زده است.
 
الکساندر کوکورین: مهاجم ۲۶ ساله زنیت سن پترزبورگ در ۴۵ بازی ملی خود ۱۲ گل به ثمر رسانده است.
 
ماریو فرناندز: مدافع ۲۶ ساله برزیلی الاصل در حال حاضر در زسکا مسکو توپ می‌زند. وی در سال ۲۰۱۲ از گرمیوی برزیل با مبلغ ۱۰،۵۵ میلیون یورو به زسکا مسکو پیوست و بعد از آن تابعیت روسیه‌ای را انتخاب کرد.
 
ولادیمیر گابولوف: دروازه‌بان ۳۳ ساله تیم آرسنال تولا از مهره‌های باتجربه تیم ملی روسیه به شمار می‌رود.
 
ولادیمیر گرانات: مدافع میانی ۳۰ ساله روبین کازان فقط ۹ بازی ملی در کارنامه‌اش داشته است.
 
ایلیا کوپتوف: مدافع میانی ۲۴ ساله اسپارتاک مسکو یک سال پیش مقابل کاستاریکا اولین بازی ملی خود را انجام داد. وی چهار بازی ملی در کارنامه‌اش داشته است.
 
آندری لونف: دروازه‌بان ۲۵ ساله زنیت امیدوار است که بعد از بازنشستگی آکینفیف بتواند جانشین او در تیم ملی روسیه شود. او هنوز برای تیم ملی روسیه بازی نکرده است.
 
الکسی میرانچوک: او برادر دو قلوی آنتون، دیگر بازیکن تیم ملی روسیه است. او هم مثل برادرش در خط هافبک بازی می‌کند، اما بر خلاف برادرش چپ پا است. الکسی هم مثل برادرش در تیم لوکوموتیو مسکو بازی می‌کند.
 
رومن نیوشتاتر: مدافع ۲۹ ساله آلمانی الاصل در حال حاضر در فنرباغچه توپ می‌زند و از معدود لژیونرهای تیم ملی روسیه به شمار می‌رود. این بازیکن که سابقه حضور در مونشن گلادباخ، شالکه و ماینس را هم دارد هرگز برای تیم های روسیه‌ای بازی نکرده و سابقه حضور در رده‌های پایه تیم ملی آلمان را هم دارد. او که مادری روس دارد فرزند پیتر نیوشتاتر، بازیکن قزاقستانی سابق ماینز است.
 
مگمد اوزدوئف: هافبک ۲۴ ساله روبین کازان در دوازده بازی خود برای تیم ملی روسیه یک گل به ثمر رسانده است.
 
کنستانتین رائوش: مدافع- هافبک چپ پای کلن مثل نیوشتاتر در رده‌های پایه برای آلمان بازی کرد، اما بالاخره تصمیم گرفت با توجه به این که خانواده‌اش روس بودند برای تیم ملی این کشور بازی کند. وی اولین بازی ملی‌اش را روز شنبه مقابل کره جنوبی انجام داد. لقب این بازیکن "کوکا" ست.
 
ایگور اسمولنیکوف: دفاع راست ۲۹ ساله زنیت هرگز در دوران فوتبالش از لیگ روسیه خارج نشده است. وی ۲۱۱ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد.
 
دیمیتری تاراسوف: هافبک ۳۰ ساله لوکوموتیو مسکو در سال ۲۰۱۳ اولین بازی ملی خود را انجام داد؛ اما فقط هفت بازی برای تیم ملی روسیه داشته است.
 
آنتون زابولوتنی: مهاجم ۲۶ ساله تیم توسنو هرگز از لیگ روسیه خارج نشده است. او هم مقابل کره جنوبی در روز شنبه اولین بازی ملی خود را انجام داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین