کد خبر: ۴۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

واکنش زیدان به سرمربیگری اش در بارسلونا

سرمربی رئال مادرید احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا در آینده را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
زین‌الدین زیدان که شاگردانش عصر فردا (شنبه) در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا میهمان ختافه خواهند بود، در کنفرانس خبری در مواجه با این پرسش که «آیا ممکن است روزی هدایت بارسلونا را برعهده بگیرید؟» گفت: من قلبی سفید دارم. درست مانند دوران بازیگری‌ام که خیلی‌ها گفتند پس از رئال مادرید می‌‌خواهم برای تیم دیگری بازی کنم، اما من این کار را نکردم و در مورد مربیگری‌ام هم این‌طور است.

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی که در بازی فردا مقابل ختافه برای صدمین بازی روی نیمکت سرمربیگری  رئال خواهد نشست، تا کنون با رکورد 74.6 درصد پیروزی 7 عنوان قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورده است. او در مورد صدمین حضورش به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها خاطرنشان کرد: زیباترین لحظه برای من در این مدت قهرمانی در لالیگا بوده است. به این خاطر این لحظه را انتخاب کردم چون هر روز کارم دشواری در لیگ داشتیم و اوضاع پیچیده و خیلی زیبایی بود اما در نهایت قهرمان شدیم. در همان بازی اولی که هدایت رئال را برعهده گرفتم، هیجان‌زده بودم و هنوز هم هیجان‌زده هستم. ما در هر بازی و هر تمرین رویای خاص خودمان را داشته‌ایم.

زیدان که مصدومانی همچون بیل، کریم بنزما، مارسلو و تئو هرناندس در تیمش دارد، در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مدت زمان کوتاهی تا پیش از تعطیلی مجدد لیگ به خاطر انجام بازی‌های ملی، هفت بازی در پیش داریم و نیاز به تک‌تک بازیکنان‌مان خواهیم داشت. سپس بازی به بازی شرایط را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در حال حاضر هم بازی با ختافه تنها برای‌مان اهمیت دارد.

وقتی از زیدان در مورد تلاش کاتالونیا برای استقلال از اسپانیا پرسیده شد، او گفت: قرار نیست به شما بگویم که در این مورد چه فکری دارم. ما اینجا هستیم که در مورد فوتبال صحبت کنیم و اینجا جای درستی برای صحبت در این مورد نیست.
تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین