کد خبر: ۴۸۲۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

حمایت مالک ایرانی اورتون از کومان

فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون، روز گذشته به صورت سرزده در تمرینات این تیم حاضر شد تا حمایت خود از رونالد کومان سرمربی تیمش را نشان دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش "ورزش سه"، مشیری که سهامدار اصلی باشگاه است، به همراه بیل کنرایت، مدیرعامل تیم در تمرینات حضور یافتند و همچنین درباره ساخت ورزشگاه جدید با هم صحبت کردند. مشیری در چندین بازی در گودیسون پارک حاضر شده بود ولی به ندرت در تمرینات تیم دیده می‌شد.
 
به علاوه مشیری و کنرایت، پس از بازدید از تمرینات با رونالد کومان، سرمربی تیم صحبت کردند. کومان در هفته های اخیر به خاطر نتایج نه چندان خوب به شدت تحت فشار است. با این وجود جایگاه او در خطر نیست ولی سرمربی هلندی می‌داند که لغزش ها ممکن است کار او را یک سره کند.
 

 
 
کمپینی نیز با تلاش روزنامه تلگراف هلند ایجاد شده که طی آن مردم از کومان درخواست کرده اند هدایت تیم ملی هلند را پس از ناکامی در صعود به جام جهانی در دست بگیرد. برخی معتقدند که حضور در تیم ملی هلند می‌تواند راه فراری مناسب برای کومان باشد ولی او بارها این موضوع را به کل رد کرده است.
 
او گفته بود:" من تعجب نمی‌کنم که اسم من کنار تیم ملی هلند می‌آید زیرا این اتفاق چند سال پیش هم افتاده بود. تعجب نمی‌کنم ولی من سرمربی اورتون هستم. این مهم ترین چیز برای من است."
 
با این حال کومان برای جلب رضایت و حمایت مدیران کار سختی پیش رو دارد. آنها در لیگ اروپا به مصاف لیون می‌روند، سپس با چلسی روبرو خواهند شد و در نهایت مقابل آرسنال قرار خواهند گرفت و لغزش در این دیدارها، کار کومان را برای ادامه همکاری سخت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین