کد خبر: ۴۸۲۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

آقای بازیگر: ترجیح می‌دهم درباره «شهرزاد» حرف نزنم

بازیگر نقش "بزرگ آقا" گفت: من تمام قسمت‌های فصل دوم را دیده‌ام. بالاخره دوستان تلاش کرده‌اند و اثر ساخته شده است. دیگر ترجیح می‌دهم در مورد سریال شهرزاد هیچ حرفی نزنم.
آفتاب‌‌نیوز : علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال در فیلم "حکایت دریا" به کارگردانی "بهمن فرمان آرا" حضور دارم و تا آنجا که می‌دانم این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال خواهد رسید.

آقای بازیگر: ترجیح می‌دهم درباره «شهرزاد» حرف نزنم

به گزارش میزان، وی درباره حضور خود در فیلم "حکایت دریا" افزود: البته بازی من در "حکایت دریا" بازی بسیار کوتاهی و در حد یک سکانس است. این فیلم را به خاطر احترام فراوانی که برای بهمن فرمان آرا قائل هستم پذیرفتم و چون آن را ندیده‌ام در مورد کیفیتش نمی‌توانم نظر درستی بدهم.

بازیگر نقش "بزرگ آقا" درباره ایفای نقش در فیلم "امپراتور جهنم" تصریح کرد: من این فیلم را نیز به صورت کامل ندیده‌ام اما بازی در این اثر بسیار دشوار بود. شرایط جوی برف و باران کار ما را برای تولید این فیلم بسیار سخت کرده بود.

وی درباره اهمیت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من به عنوان یک بازیگر بهترین عمل خود را انجام می‌دهم و واقعیت امر به هیچ وجه به جایزه و سیمرغ جشنواره فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست.

نصیریان درباره انتقادات فراوانی که به فصل دوم شهرزاد وارد شده خاطرنشان کرد: من تمام قسمت‌های فصل دوم را دیده‌ام. بالاخره دوستان تلاش کرده‌اند و اثر ساخته شده است. دیگر ترجیح می‌دهم در مورد سریال شهرزاد هیچ حرفی نزنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین