بر اساس خلاصه گزارش آنالیز فعالیت بانک های کشور در شبکه های اجتماعی که توسط دپارتمان آنالیز شبکه های اجتماعی بانکتاک تحت نظارت بانک مرکزی منتشر شده است، بانک ملی ایران طی سه ماهه دوم امسال حایز رتبه سوم در استفاده از رسانه اجتماعی تلگرام شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران در رتبه بندی قبلی مقام هجدهم را کسب کرده بود که با توجه به تغییرات ساختاری ایجاد شده در بخش روابط عمومی، توانست رتبه خود را 15 پله ارتقا دهد.
همچنین عملکرد شش ماهه ابتدای امسال نشان می دهد که تعداد کاربران کانال تلگرام بانک ملی ایران افزایش یافته و در پایان شهریور ماه به 29 هزار و 988 کاربر رسیده است.
کانال تلگرام بانک ملی ایران به نشانی Bankmelli_ir@ از حدود دو سال پیش علاوه بر اطلاع رسانی خدمات بانکی و ارایه نکات و هشدارهای امنیتی، در زمینه آموزش مفاهیم بانکی نیز فعالیت مستمر دارد.
همچنین بانک ملی ایران با نگاه ویژه به بهره گیری از رسانه های نوین، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز با نام کاربری bankmelli1307 فعالیت رسمی دارد.
کانال رسمی بانک ملی ایران در سایت آپارات (سرویس اشتراک ویدئو) https://www.aparat.com/BankMelli می باشد.
علاوه بر این بانک ملی ایران در جهت حمایت از استارت آپ های ایرانی و به منظور تکمیل سبد محصولات خود و ارائه خدمات بر اساس نیازهای روز مشتریان به پیام رسان بومی بله پیوسته است تا به روز ترین خدمات را در ایده آل ترین بسترها در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.
این پیام رسان با قابلیت نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل "Android" و "ios" در لینک http://bmi.ir/landing/bale قابل دسترسی و نصب است. کانال بانک در این پیام رسان نیز با آدرس @Bankmelli_ir قابل دسترسی می باشد.