کد خبر: ۴۸۳۰۶۱
تعداد نظرات: ۱۹۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

پدر اهورا نمی خواست پسر را دفن کنند! / آخرین اعتراف قاتل + عکس

اهورا پسربچه ۲ساله گیلانی، قربانی هوس ناپدری شیطان صفت شد و سرانجام به قتل رسید .
آفتاب‌‌نیوز : پدر اهورا به علت شدت مصیبت وارده  هنگام خاکسپاری مانع از دفن کودک دلبندش می شد و ...

جنایت تلخ

هنوزمدت زیادی از ماجرای قتل هولناک چند کودک به نام‌های «بنیتا»،«آتنا»، «ابوالفضل» و «ملیکا» نگذشته که این بار شهر رشت، طی دوروز گذشته عزادار پسر بچه‌ای است که قربانی خشم یک مرد متجاوز شده است.

دراین واقعه هولناک که دریکی ازمحله‌های این شهر رخ داد کودکی به نام «اهورا» پس ازشکنجه‌های وحشیانه، تجاوز و ضرب و شتم شدید، سرانجام با‌وجود تلاش‌های تیم درمانی، در آغوش مرگ آرام گرفت. روز شنبه ۲۲مهر صدای فریاد‌های نحیف کودک معصوم از خانه‌ای دریکی ازمحله‌های رشت به گوش همسایه‌ها رسید. آنها که بشدت نگران شده بودند شتابان خود را مقابل خانه مورد نظررساندند ،اما تلاش برای بازکردن در خانه بی‌فایده ماند.به همین خاطرمردم نگران با پلیس 110 تماس گرفته و کمک فوری خواستند.

مأموران پس از رسیدن به خانه مورد نظر، وقتی با دربسته روبه‌روشدند و ازهمسایه‌ها شنیدند که درخانه اتفاق هولناکی رخ داده است، ازطریق حیاط وارد خانه شده و به محض ورود به داخل ساختمان با پیکر خون آلود و عریان «اهورا» کوچولو روی زمین روبه‌روشدند.این درحالی بود که قاتل بی‌تفاوت روی مبل نشسته بود.

پدر اهورا نمی خواست پسر را دفن کنند! / آخرین اعتراف قاتل + عکس

بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال کودک معصوم به بیمارستان« پورسینا» رشت صورت گرفت و تلاش تیم درمانی برای نجات پسرکوچولو آغازشد.ازطرف دیگربا اعلام موضوع به بازپرس کشیک دادسرا، متهم پرونده کودک آزاری دستگیر و راهی کلانتری شد،اما صبح دوشنبه 24 مهر، از بیمارستان خبر رسید پسرکوچولو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخته است.

عصریکشنبه ۲۳ مهر متهم بازداشت شد و درحضورکارآگاهان پلیس شهر رشت اعتراف کرد که پسرخوانده‌اش را مورد آزار و اذیت قرار داده و زمانی که کودک از درد و خونریزی زیاد گریه می‌کرده چند بار سر«اهورا» را به دیوار کوبیده و...

پیکر کودک جان باخته نیزبرای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ روشن شود. بررسی‌های مقدماتی پزشکی قانونی هم نشان داد پسرکوچولو بشدت مورد تجاوز قرارگرفته است. همچنین روی بدن وصورتش آثار کبودی شدید به چشم می خورد، ضمن اینکه دنده‌های پسرکوچولوهم شکسته و گوش‌های او وحشیانه پیچانده شده بود.

قاتل فرزندم را قصاص کنید

مادر اهورا به شایعات منتشر شده در فضای مجازی  واکنش نشان داد و گفت: قصاص قاتل اهورا را می‌خواهم.

او گفت: به‌ دلیل برخی مشکلات از همسر اولم جدا شدم و با مجتبی آشنا شدم. زمانی که کارکنان بیمارستان دلیل مرگ پسرم را تجاوز اعلام کردند شوکه شدم،چرا که رفتار مجتبی با اهورا بسیار خوب بود و به هیچ عنوان باورم نمی‌شود که او این کار را کرده باشد.

اهورا هم به او علاقه زیادی داشت و او را بابا صدا می‌کرد. هر وقت هم که مجتبی می‌خواست از خانه بیرون برود می‌خواست با او برود. زمانی هم که این اتفاق افتاد من در خانه نبودم ،چون از ساعت ۹ صبح سر کار می‌رفتم و موقع ناهار به خانه می‌آمدم. روز  هم ساعت ۲ بعد از ظهر به خانه آمدم، اهورا خواب و بیدار بود. تلاش کردم به او غذا بدهم اما نخورد و دوباره خوابید و من هم سر کار رفتم. با این حال از مجتبی خواستم که وقتی اهورا بیدار شد به او غذا بدهد. زمانی که به محل کارم رفتم، مجتبی پیام فرستاد و بعد از حدود ۴۰ دقیقه به من زنگ زد و گفت که اهورا غش کرده و با کمک همسایه‌ها او را به بیمارستان رازی برده است. من هم سریع خود را به بیمارستان رساندم. من داستان آن روز را تنها از زبان همسرم شنیدم.

از او خواستم حقیقت را بگوید و اگر اتفاقی افتاده به من توضیح دهد، حتی در بیمارستان وقتی از همسرم پرسیدند که تجاوز به اهورا کار او بوده، همه چیزرا انکار کرد. من هم باورم نمی‌شد کار او باشد چون تا آخرین لحظه با گریه و زاری انکار می‌کرد. او همیشه به اهورا عشق می‌ورزید و هرگز باورم نمی شود که با فرزندم چنین رفتاری کند. قفسه سینه اهورا شکسته بود و همسرم این شکستگی را ناشی از تنفس مصنوعی که همسایه‌مان هنگام نجات اهــــورا در مسیر بیمارستان به فرزندم داده بود، عنوان می‌کرد تا من را توجیه کند.

پدراهورا چه گفت؟

پدرپسرکوچولو نیزدراین باره گفت: وقتی این خبر را به من دادند در گیلان نبودم. ساعت پنج و نیم به بیمارستان رسیدم که متوجه شدم خیلی از کارکنان بیمارستان ناراحت هستند. وقتی با پزشک متخصص صحبت کردم گفتند که بچه از لحاظ ریوی نابود شده و ضربه مغزی شده و ضریب هوشی‌اش هم 6 درصد است. دکترهای بیمارستان همانجا تشخیص دادند که پسرم مورد آزار جنسی قرارگرفته است.ولی همسرسابقم همه چیز را انکار می‌کرد.

قبل از تماس بیمارستان، مدیرساختمانی که همسرسابقم و شوهرش درآنجا زندگی می‌کردند به من زنگ زد.من خیلی نمی‌خواهم مسائل را باز کنم. ولی کارهایی در آن ساختمان کردند که در‌ شأن و شخصیت ساکنان مجتمع نبود.اهالی آنجا با من در ارتباط هستند و حاضرند شهادت دهند که چه اتفاقاتی افتاده است. مدیرمجتمع یک هفته قبل به محل کارم آمد و گفت که صدای ناله‌های«اهورا» را می‌شنوند. این مسائل قبلاً اتفاق افتاده است و قابل توجیه نیست. همسرسابقم دو ماه بچه را به من نشان نمی‌داد فقط به این بهانه که من نفقه نمی‌دادم.

مدیر ساختمان یک هفته قبل ازکشته شدن پسرم به من گفت آدم‌های زیادی به مجتمع می‌آیند و بوی مواد مخدر و تریاک و شیشه در ساختمان می‌پیچد. من این مسائل را به پدرو مادرهمسرسابقم گفتم که چنین اتفاقی می‌افتد و جلوی این کار را بگیرید. ولی آنها می‌گفتند:«به ما مربوط نیست و ما نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم.»

با این حال شکایتنامه خودم را درباره عدم صلاحیت مادرفرزندم در اختیار قاضی قرار داده بودم. چون طبق  قانون بچه تا هفت سالگی باید در کنار مادرش باشد و سیر اداری این شکایت هم در حال انجام بود.

پدر اهورا در ادامه گفت: وقتی همسایه‌ها وارد اتاق شدند دیده بودند که پسرم روی زمین افتاده و خونریزی شدید دارد. یکی از همسایه‌ها که اطلاعات پزشکی داشت دیده که بچه نفس نمی‌کشد. آنها بچه را گرفتند و شستند و به بیمارستان رازی رساندند. ولی بیمارستان رازی قبول نکرد و به بیمارستان پورسینا فرستادند. جالب است قاتل پسرم در بیمارستان خودش را جای من جازده و گفته پدر بچه است. آن طورهم که شنیدم گفته بچه داخل دستشویی یا حمام افتاده است.پدر اهورا در ادامه با مقصر دانستن همسرسابقش درمرگ فرزندشان گفت: من این موضوع را بزودی اعلام می‌کنم که چرا این خانم پای خودش را از این ماجرا کنار کشیده چون خودش را نمی‌خواهد به‌عنوان شریک جرم معرفی کند. من از ایشان شکایت کردم چون خودش مقصراست که این اتفاق افتاده است. قاتل فرزندم گفته که خودش دختر دو ساله دارد و هرگز چنین کاری نمی‌کند. جالب است که پزشکی قانونی اصرار بر آزار جنسی داشت ولی همسرسابقم اصرار می‌کرد که شوهرش این کارها را نکرده است. اما تمام حقایق روشن شده و بقیه ماجراها هم مشخص خواهد شد. ضمن اینکه من به هیچ عنوان از خون جگرگوشه‌ام نمی‌گذرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۹۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
24
گناه اهورای کوچک چه بود که اینهمه زجر بکشد؟
پاسخ ها
رزمنده ولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
دوست عزیز، من، شما و خصوصا نمایندگان قانونگزار ما و....همه و همه مسئولیم و باید سرافکنده باشیم.
امثال اهورا در مملکت ما زیادند، قوانین ناقص و ضعیف ما قادر به دفاع از آنها نیست و تربیت ضعیف و غلط ما هم نمی تواند آنها را در حد توانشان آگاه کند.
ما فقط از مرگ اهوراها مطلع شده و تا مدتی متاسف میشویم و بعد اهورایی دیگر و...
من فکر می کنم مرگ برای آن اطفال معصوم بمراتب آسانتر است تا زندگی سخت همراه با زجر شکنجه شان.
من معتقدم زنی که خداوند نعمت مادر بودن را به او عطا کرده ودارای بچه خردساله هرگز نباید بدون اطمینان از امنیت فرزندش، دلباخته مرد دیگه ای بشه و قانون باید مانع ازدواجهای مشکوک بشه، همانطور که معاملات افرادی رو که بدهکارند مشکوک دانسته و در مواردی نافذ نمی داند.
متاسفانه من اطلاع دارم که بچه هایی هستند که از مادر و یا پدر فراریند، اما قانون برخلاف میل بچه او رابا اشک و آه، به منفورش و نه محبوبش می سپارد تا ابزاری باشد برای اخاذی و یا انتقامجویی توسط پدر و یا مادر ناصالح، از طرف مقابل.
نتیجه بی تدبیری ما، زجر و شکنجه اطفال معصومیست که مسلما بی دلیل از فردی که مثلا مادر و یا پدرشان است، فراری نمی شوند و هیچ پناهی جز خدا ندارند.
کاش مردان قانون راهی برای مقابله با حضانت فرزندهوسبازانی که اصل را بر تامین غریزه حیوانی و انتقامجویی ونه مادری و پدری قرار میدهند، پیدا می کردند.
هوسبازان فقط باید به هوسشان برسند و حق ندارند تا اطفال معصوم را گروگان مطامع خودشان قرار دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
13
بی غیرت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
32
زن کثافت می خواهد توجیه کند که قاتل کثیف بچه اش آدم خوبی بوده.
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
28
خدایا یا ما رو نیست و نابود کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
ما نابود شدیم حالیمون نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
35
وااااااااای خدااااااایا مگه آدم میتونه انقد کثیف باشه بخدا به لحظات دردکشیدن اون بچه فکرمیکنم جیگرم کباب میشه. الهی بمیرم که همچین فرشته های نازی اینجوری مظلومانه از این دنیا میرن. خیر نبینن انشالله که رحمشون به بچه هم نمیاد .
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
29
عجب صبري خدا دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
شاید باید بگی چه صبری ما داریم!!!!!!!!!!!!!! نگه داری و تامین امنیت و آرامش کودکان این کره خاکی به عهده ماست! خدا که نمی تونه بیاد پایین برا ما قوانین درست حسابی بنویسه یا فرهنگ سازی کنه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
در اون لحظه های وحشتناک اهورا ؛
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
3
12
آخرزمان شده که این همه جنایت داره اتفاق می افتد.
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
23
حیوان هم با بچه خودش همچی کاری نمیکنه .اسم شونم گذاشتن ادم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
13
وایییییییییییییی آدم اینقدرپست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
23
باید پوسته قاتل و مادرش را کند باید با زجر بکشن این دو کثافت رو آدم این خبرها رو میشنوه روانی میشه آخه ...تو یه معتادی بیش نیستی با بچه معصوم چیکار داری خدا لعنت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
خوب برا هعمینه همه جا سرپرستی کودک رو از معتادین می گیرن دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
11
واقعا واسه همچین ادمایی متاسف هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
14
....این ناپدری خانواده هم داره یا از زیر بوته دراومده... احیانا ازونایی نبوده که میخواستن به داعش بپیوندن روانکاوی شدن...لعنت به آدم هوس باز...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
17
روحت شاد اهورای مظلوم.خدا به پدرت صبربدهد. ازقوه محترم قضائیه میخواهیم هرچه زودتر این.. رادراسرع وقت به سزای عملش برساند لعنت برتو ...
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
به حیوانات توهین نکن! تجاوز و عمل وحشیانه مثل این در قلمروی حیوانات وجود نداره.
خواننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
11
اخر الزمانه فقط همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
9
واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
19
واااای اهورای عزیزم نفسم,خدایا به چه زنایی بچه میدی,بعضی زنها تو حسرت بچه هستن اما زندگی میکنن این زن بچه معصوم رو برده زیر دست یه آدم کثیف,
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
* آدمنمای معتاد روانی البته
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
13
واقا عجب صبری خدا دارد ازشدت اندوه قلبم درد گرفت واشکم جاری خدا لعنت کنه مادر این بچه خدا لعنتش کنه بچه بی دفاع ومظلوم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
6
فقط میتونم بگم ماانسان نیستیم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
12
خدا همچین مادرا رو از رو زمین بردار ....
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
13
بخدا اگر این ..را فقط دو ساعت بدن به من یه کاریش میکنم که.....خدا لعنت کنه هم اون را هم اون مادرش را انشالله
لعنت بر مادرش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
8
خدای من قلبم داره تیکه تیکه میشه بچه چی کشیده.خدا لعنتتون کنه یا امام زمان میبینی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
13
مقابله به مثل با تنه درخت وقصاص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
11
خدایا ما را یک آن به حال خودمون رها نکن
خدایا خودت خودت هوای تموم بچه های کوچیک و معصوم رو داشته باش
خدایا هیچ بچه ای رو به این عذاب دچار نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
9
خدای بزرگم...خدای خوبو مهربونم.....چرا این فرشته فقط ۲ سال باید زندگی کنه.....چرا باید اینقد درد بکشه.....چرا.....خدایا خودت هوامونو داشته باش.....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
20
کاش اعدام نبود یه زندانی درست می کردن این جور افراد رو می داختن توش صبح تا شب شکنجه می دادن .کاری می کردن هر ثانیه ارزوی مرگ بکنه .این رو باید تا لحضه که نفس می کشن زجر کش کرد .
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
8
وای خداوند وای روی همه ی جنایتکار رو سفید کرد ه این مرد کثیف
ستايش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
16
... تو كه لياقت مادري نداشتي چرا بچه رو پيش خودت نگه داشتي آخه... وااااااي من جاي پدر اون بچه دارم دق ميكنم. بايد قصاص بشن اونم به بدترين شكل ممكن. هم مادر و هم ناپدري ... بايد درس عبرتي بشن كه خيال بچه آزاري از جامعه ما پاك بشه. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
مجازات برای ذرک غلط سپردن به مادر
معتاد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
6
دیگه باید بگیم امان از شر انسان.خدایا تو رحم کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
8
3
ضمن عرض تسلیت به پدر این طفل بی زبان .تنها.اسیر.ومظلوم .بنظرم علت اصلی حوادث اخیر به خصوص تجاوز ...همین اشاعه فحشا وبازگو کردن مسایل هستش...دوم فضای مجازی که هرچه میخوان در این فضا به اشتراک میذارند...
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
علتش از اعتیاد هست تا بیماریهای روانی تا نبود فرهنگ سازی تا نبود قوانین لازم حمایتی کودک تا موثر نبودن دادگاهها تا مسایل پزشکی و نه خیر با فرستادن خاک زیر فرش خونه تمیز نمی شه و هر آدمی که از نظر روانی سالم باشه به این واکنش شدید نشون می ده و حقایق باید گفته بشن.
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
8
الهی که خدا ازش نگذره حکمشون اعدام نیست حکمشون باید زجر کش کردن باشه که دیگه ماجرا تجاوز به بچه ها تموم شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
7
خدایا ما به کجا میریم از حیووونم پست تر شدیم مادر اهورام در این قتل شریک چون قبلنم با سیگار بچشو سوزونده کاری نکرده روانی معتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
خداوکیلی یه نیگا به دورو ورت بنداز بعد ببینم چطور جرات می کنی بگی حیوانات از آدم پست ترن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
10
خدا لعنتت کنه حالا میگیم ...بودی درست ...یعنی مادر نبودی...چه جور دلت اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
11
این زن ... و دوست پسر ..و را باید اتش زد زجر کش کرد
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
5
خدایا اخه یه بچه 2 ساله چی داره که بهش تجاوز کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
نسیم جان تجاوز هیچ ربطی به قربانی نداره. تجاوز یه اقدام کاملا یک طرفه هست که به بیماریهای روانیه مجرم و نبود قوانین یا اقداماتی که جلوش رو بگیرن بر می گرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
9
خدای من ادم اصلا باورش نمیشه خدا اون مادر کثیفشو لعنت کنه که بچه ی مثل دسته گلشو سپرده به ادم روانی معتادی مثل اون کثافت خدا به پدر اهورا جان صبر بده .
Alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
7
هیچی نمیتونم بگم....فقط خجالت میکشم شدم همجنس این اشغال ....اخه کدوم مردی اینکارومیکنه...خدایا یه لطفی کن فقط زودتراین دنیای کثیف روتمومش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
7
شرم بر ما ، شرم بر ما که چنین شیطانهایی زندگی می کنند ، چه اتفاقاتی را باید ببینیم ، لعنت به این دنیای کثیف ، خدایا تمومش کن
مردخوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
9
بنظر من جفتشونابایدهمونجوری قصاص,کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
7
چقدر اين مادر كثيف بود نتونست طاقت بياره كهشوهر نكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
10
اعدام برای تجاوز به عنف کافی نیست و اول باید همان کاری که در حق فرد کرده به سر او بیاورند سپس اعدام شود.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
7
خدا لعنت کنه هم اون مادر بی شرف رو هم اون نا پدری کثیف رو
اخ که قلبم به درد اومد
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
6
چی داره بسرمون میاد...این چه بدبختیه هرروز یه بچه...من یه جنین دوماهه تو شکمم دارم انقدر که میترسم براش از الان حد نداره...خدایا خودت به دادمون برس ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
به تلویزیون نگاه نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
4
3
وظیفه همه این است که هر پیامی و فیلم و تصویری رو منتشر نکنن...حتی اگه یه نفرم منحرف بشه یا بیماری روانیش بدتر بشه ما مقصریم... هر کاری بی بر و برگرد آثار داره چه خوب و چه بد... فقط از صبح تا شب تو تلگرام اینو بخورین اونو نخورین، اینو بپوشین اونو نپوشین.... والا اینا همش بهونه است لا به لای این پیاما غیرت آدما رو به نابودی کشیدن...
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
4
اینا آدم نیستن قلب ندارن. بچه دوساله چی کشیده خدایا این جنایتکاران از زمینت پاک کن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
4
خدایا ما رو نابود کن،این پدر چه حالی داره ،
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
8
6
خاهشا خبر ندارید اظهار نظر نکنید .تو هر سایتی یه چیزی نوشته که همشون یه جورند.چرا همتون دارید مادرش نفرین میکندبه اینطرف قضیه هم نگاه کنید که اگه به قصاوته پس پدرش هم اگه پدر بود اجازه نمیداد زنش طلاق بگیره با یه بچه کوچیک.
هممون مسلمونیم قضاوت نکنید خدا به مادرش هم صبر بده مادر هرچقدر بد باشه نمیخواد حتی یه مو از سر بچه اش کم شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
4
خدایا منتظر قیامتت هستیم تا این دنیا با این همه ادمهای پست و زبون زیرو رو بشه. انسانیت مرده. هممون فقط ادای ادم بودن رو در میاریم. چون که ما هستیم که به همجین ادمهایی اجازه فکر کردن و زنده بودن میدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
6
عكس بچه رو كه ديدم جگرم كباب شد خدا چرا به اين ادمهاى بى لياقت بچه ميده نمى دونم
واقعاً انسان چى جورى ميتونه به اين درجه از رذالت وپستى برسه كه اين كار رو بكنه
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
9
خدایا حکمتتو شکر.من و همسرم 6ساله در حسرت یه بچه موندیم بعد ببین بعضی ها چه کارها که نمیکنن.خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ان شاءالله ک خدا ی بچه بهتون بده
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
10
چه پدری بوده که بهش گفتن صدای ناله بچه میاد هیچ غلطی نکرده
ليلا
|
Germany
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
7
سلام با تاسف وبهت وناباوري بخدا دردرجه اول اين زن كه نام مادر را بيهوده يدك ميكشد مقصر است اينهمه دروغ چرا دادستان گفته اند روي پاي بچه آثار سوختگي با سيگار قبل بوده واقعا پستي و بي عفتي هم حدي دارد ننگ براين زنان كه همه چيز را فداي هوي وهوس خود ميكنند نفرت بر وجودشان. كَر ديو ددملولم وانسانم آرزوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
5
خدا لعنت کند همچنه مادر کثیفی رو
نيلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
5
انسانم ارزوست
واقعا غم انگيز و دردناك از همون روز كه اين خبر رو شنيدم واقعا ناراحت م چرا خدايا بعضبي اوقات حكمتت را نميفهمم و عدالتت را
معین
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
3
مرگ با طناب دار برای این حیوون خیلی کمه.باید لختش کنن بندازنش تو یه گودال و به جای خاک ، زغال سرخ شده روش بریزن.در مورد مادر هرزه این طفل معصوم به نظر من باید با هلیکوپتر ببرنش تو کویر لوت و با یه دبه آب و یه قوطی خرما همونجا ولش کنن تا خدا یه تصمیمی براش بگیره.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
5
از وقتی قضیه رو خوندم آنقدر گریه کردم که سردرد گرفتم. .اصلا چیزی نمیشه گفت ...نمیشه درد و بیان کرد. ...
آخه به کدامین گناه.....بمیرم برات کوچولوی قشنگم اهورا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
4
انسانیت مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
5
خدا اون مادر بیشرف رو بکشو و اون مرد بیناموسو ریشه کن کنه
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
5
فقط یک کلام،آقایون بالا سره زن و بچتون وایستین
پیام
|
Austria
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
7
بگیرید سریعا ناپدریشو اعدام و تجاوز و قصاص کنید تا درس عبرت بشه برای بقیه بی ناموس ها حالا چه پدر مادر اصلی باشند چه غریبه ،از ریخت ننش معلوم بوده که مادر نبوده و به فکر خود هرزش بوده
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
خدا لعنتش کنه بعد از دو تا ازدواج به یه بچه تجاوز کرده
خستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
4
یاامام زمان ظهور کن...........
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
7
نمیدونم چطور دلش اومده. بخدا حیوان هم همچنین کاری نمیکند. نام انسان و انسانیت رالکه دار کرد، پست بیشرف..خاک بر سر اون زن هوسباز که سریع بعداز طلاق از همسرش ازدواج میکنه. کثافت اقلا میذاشتی اهورا پیش پدرش بمونه. کثافت حیفه که اسم مادر روی توست. تو که دست سوخته بچه ات را میدیدی،چطور دلت اومد اهورا را پیش گرگ بذاری و گردن خردت بری سر کار.توکه عرضه نداشتی چرا باید این طفل معصوم تاوان اشتباهات تورا اینچنین با اینهمه زجر پس بدهد.اگر وجدانی هست و اگر قانونی هست شما دوتاحیوون باید زجر کش شوید .اعدام برایتان هیچ است.تسلیت به پدر داغدیده اهورای معصوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
5
کی مردم میفهم زود قظاوت نکن زنه برای خرج پچش مجبور بود تنهاش بزاره لعنت بر تمتم مردهای کثافت اونی که تجاوز میکنه اونی که خرج بچش نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
خدا..............هیچی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
واقعا نميتونم تحمل كنم وقتي عكساشو ميبينم انگار قلبمو اتيش ميزنن
با چه شناختي با چه عقلي
فيلم مادرش رو كه ديدم اصلا شبيه مادري كه بچه اش پاره ي تنش رو به اين شكل از دست داده نبود چندشم ميشه از اون مادر
پدرش چطور اجازه داد بچه اش زير دست همچين آدمي باشه نميدونم غيرت كي مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
4
با سلام

باید هم مادر و هم ناپدریش مجازات سختی بشن تا عبرتی بشه برای آیندگان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
4
منو اشکام نمیزاره هیچی بگم, فقط قلبم داره تیر میکشه , وصورتم پر از اشک برای لحظه های عذاب کشیدن طفل معصوم
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
3
2
خدا خودش به فریاد مادرروپدرش برسه،ما نباید الکی به مادرش توهین کنیم،قضاوت با خــــــــــــدا،
به امید روزگار پر از مهربانی وخوبی
رها صهبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
همه بچه ها بچه های ما هستند
نگران همه ی بچه ها باشیم
بچه های فقیر بی کس بی پناه و قربانی
همه احساس مسوولیت کنیم
اگه هنوز شرف انسانی داریم
بی تفاوت نباشیم
فقط حرف نزنیم
یک حرکت ملی برای مبارزه با کودک ازاری لازمه
یه نفرت عمومی
بچه ها اگر بفهمند در این دنیا قهرمانی نیست که نجاتشون بده
همه در کودکی نابود میشن
به داد بچه های این مملکت برسیم
خدا به هیچ کس نشون نده واقعا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
به داد جنینی درشکم مادری که فقر تغذیه دارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
5
واقعا متاسفم.چرا اینجور آدما رو سنگسار نمیکنن اون ازقیافش تابلو که خلاف کاره.تف به ذاتت عوضی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
6
خدا لعنتش کنه....مادر بیشعورش کور که نبوده...دیده بچه شو با ته سیگار سوزونده اونوقت هیچ کاری نکرده و همچنان با اون آردم رذل زندگی کرده....آخه یه زن چقدر میتونه خودخواه و هوس باز باشه؟بی شرف اعتیاد همسر اولتو تحمل میکردی جانت درمیومد؟اون اعتیاد داشته در عوض توام هوس باز بودی....این به اون در.....ولی حداقل اگه با اون می موندی الان اهورا جان زنده بود.....خدایا قوربون حکمتت که به چه کسایی بچه میدی.....
هه......آخه بی شرف همه ی عالم تو اسم خودتو میذاری مرد؟تو از حیوونم پست تری....چون هیچ حیوونی همچین کار کثیفی نمیکنه....بی ناموس از سن و سالت خجالت نکشیدی؟بی شرف از گریه ها و زجر اون بچه شرمت نشد؟بخدا باید دقیقا همین بلایی که سر این طفل معصوم آوردی سرت بیارن نه که فقط اعدامت کنه....مرتیکه ی لاشی رو انقدر باید بکننش و بعدم انقدر سرشو بکوبونن به دیوار تا هلاک شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
5
کاش کاش دینداری و غیرت بیشتر بود.
ناشناس
|
Austria
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
5
من می فهمم که اینا هردو روانی پسیکوپات و معتاد بودن ولی طبق نمونه های بیشتری که تو زندگیم دیدم: بابا پدرا، مادرا می خوان طلاق بگیرین بگیرین ولی به عنوان بچه دیروز ازتون التماس می کنم ناپدری نامادری وارد زندگی و خونه بچه هاتون نکنین!!! ناپدری نامادری همیشه یک غریبه خواهد بود و هرگز مثل یه والد حقیقی برای بچه شما نمی شه. خیلی هاشونم که دیوانه هایی مثل این از آب در می آن. الان این رسانه ای شده ولی قسم می خورم نمونه های قتل و کودک آزاری به شدت توسط این افراد بالاس. هرکاری می خواین بکنین برین از خونه بیرون یا صبر کنین بچه هاتون که بالای 18 سال شدن ازدواج کنین یا دوست پسر دوست دختر بگیرین ولی به حریم مقدس خانواده و اون بچه و خونه ای که بچه اونجاس احترام بگذارین و یه غریبه رو واردش نکنین به خصوص که قانون ما به کودک این اختیار رو نداده که اگه نخواست با اینا زندگی کنه حرفی بزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
2
غلط کرده بچه اورده زنیکه پست من اینگونه نمی خواهم باشد باید درد بکشن تا بفهمن روشون سیگار بزارن بهفن
هموطن
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
2
. اگر دولت عاملان جنایت را در ملا عام تیرباران و آتش بزند شاید دیگر چنین اتفاقی نیفتد. بای ذنبا قتلت.(به کدام گناه کشته شد.) بخاطر هرزگی یک زن کثیف و بی تفاوتی پدر اصیل .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
خدالعنتش کنه به نظرم بایدزنده زنده پوستشوبکنن هوس باز بی شرف نازنین بچه روچه به روزش اورده اینخاتخم حرامن انسان نیستن که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
2
خاک تو سر همچین مادری،اخه بگو تو که پی هوست بودی بچه رو میدادی پدرش بزرگ کنه.
حتما دم از مادریم میزنی
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
ازشنیدن این داستان واقعا متاثرشدم وبایدقبول کردکه انسانیت خودمون روداریم ازدست میدیم متاسفم برای جماعتی ک توی کشوراسلامی وب اسم مسلمان زندگی میکنیم
اباصالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
2
وای خدای من ،فکرشم آدمو آزار میده آخه لعنتی چطور تونستی بچه دوساله رو بخوای اذیت کنی ؟چرا قوه قضائیه فقط اعدامو واسه همچین افرادی در نظر میگیره مادر و نا پدری باید سنگسار بشن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
به نظر من اول باید مادرش محاکمه بشه شرارت از ریخت کثیف یارو می باره جلوی مادرش پای بچه رو سوزونده بعد این زنتیکه بچه رو میسپره بهش میره سر کار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
خدا باعث وبانی را ریشه کن کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
حالم از این دنیا به هم می خوره الهی بمیرم اهورا جان که این قدر زجر کشیدی تو کربلا هم این جور اتفاقا نیفتاد که ه هر سال داریم عزاداریش می کنیم برای تو چه کنیم چه کاری از دستمون برمیاد آی خداااات تو کجایییی
پرنيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
خاك بر سر مامان بی شرف
خدا خودش جوابشونو ميده بچه ٢ساله پسر
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
رسانه ملی که فقط سعی داردنشان دهدکه هرچه فقروفحشادرجهان وجودداردمتعلق به امریکا وبلادغرب می باشداقلااین یک موردرارسانه ای کند
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
برای مادرش متاسفم که لیاقت چنین نازنینی رو نداشت ولی برای پدرش هم متاسفم که حالا که بچه اش مرده واسه کینه اومده وسط خودشو از ماجرا میکشه بیرون... آخه آشغال تو اگه پدر بودی نفقه بچه اتو میدادی تا ناپدری نده و تهش این کثافتکاری رو بکنه... مردشور هر سه تاتونو ببره بی لیاقتا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
شرمسارم.روسیاهم ای خدا اینا همش از بی اعتقادی به آخرت.فقط اعدام بشه خدا اینجا ناظر و انجا حاظر عذابی که خدا واسش داره دور از تصور ماست به عذاب خدا سپردمش که انسانیت را به تباهی کشید .اینقدر بی اعتقادی به آخرت زیاد شده که باید منتظر از این بدتر هم باشیم.مطمعن باشید و ایمانتون به خدا کم نشه هرگز.
اسرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
وای وای خدا خدا نسل این شیطان صفتارو از رو زمین پاک کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
این شیطان صفت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
دیگ حرفم نمیاد واقعا اون بچه مگ چی داشته ک این بی شرف بهش تجاوز کرده اصلا باورم نمیشه مگه کسی میتونه انقد پست باش
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
به نظرم مرگ دلخراش طفل 2 ساله چیزی جز ذبح انسانیت نیست؛ متاسفانه جامعه کنونی مملو از مادران و پدرانی است که مسئولیتی در قبال فرزندان خود ندارند و بخشی از روز را مشغول کارند و بخش دیگری از آن را در فضای مجازی و باشگاه و غیره پرسه می زنند تا انبوه مشکلات روحی و روانی شان را تخلیه کنند اما غافل از آنکه کودکان نیازمند رسیدگی و تربیت هستند. امروز اهورای عزیز که اکنون در بهشت نزد پروردگار متعال است، نمونه ای از هزاران مورد کودک آزاری و سلب مسئولیت از رفتارهای پرخاشگرانه علیه کودکان بی دفاع است؛ کودکانی که گاها قفسه سینه روح شان ترک برداشته اما صدایی برای فریاد آلام شان ندارند. عزیزان قاتلان و معتادان و سارقان امروز جامعه اکثرا کسانی هستند که در کودکی با خدشه شخصیتی و آزارهای روحی و روش های ناصحیح تربیتی روبه رو بوده اند. به جای سرزنش دیگران به خودمان بیاییم واقعا ما در برابر فرزندان مان چگونه رفتار کرده ایم، آیا به آنها توجه داشته ایم؟ آزار و تباهی شخصیت کودک همواره به معنی تنبیه فیزیکی نیست که البته به راستی کسی که حاضر به تعرض به کودک بی گناه می شود، لباس مقدس انسانیت را از تن خارج کرده و برابر با چهارپایان قابل بررسی است، بلکه بی توجهی به امروز و فردای کودک را نیز شامل می شود. امیدوارم فرهنگ عمومی جامعه به سمتی حرکت کند که چنین اخبار دلخراش و متاثرکننده ای در رسانه ها منتشر نشود. به امید آن روز...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
عزیزان دلم اون قاتل بی صفت از سگ پستتر اصلا ناپدری بچه نبوده اون اشغال دوست پسر اون زنیکه است که نمیشه اسم مادر رو واسه این جور سگها به کار برد.اون به اصطلاح مادر بچشو که از شکمش در اومده و قاعدتا باید عاشق بچش باشه با دوست پسر معتادش تو خونه تنها میزاره.
ساران
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
4
احساس میکنم قوم لوط اومدن داخل مردم و دارن با ما زندگی میکنند.خدایا ظهور اقارو نزدیک کن.ما همه اقوام پلید و که در قران عزیز خواندیم یکجا داریم از وحشی های بدتر از قوم لوط گرفته تا اعجوج و مجوج و ........خدایا مدد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
قوم لوط مانند بیماران هم جنس گرا معاصر دارای قانون و اخلاق ویژه خودشان بودند .
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
بنظرمن مقصر اصلی ماپدرومادراهستیم ک عقلمونودادیم ب چشممون واز روی هوس وبی فکری ازدواج میکنیم بدون اینکه ب عاقبتمون فکر کنیم وقتیم وارد زندگی میشیم تاهمونشناخته بچه دارمیشیم وبعدش ب اصرارخودمون بخاطرمسائل کوچیک زودطلاق میگیریم این وسط فقط بچه هامون قربانی میشن.اهای پدراهوراتواگ بچتودوستداشتی بخاطرش بازنت میساختی طلاق نمیدادی تاالان کجایی بودی حالا ک بچتوکشتن پیدات شده ادعای پدرئ میکنی اون موقع طلاق میگرفتیدفکرگرگای توخیابونونمیکردی من خودمم بخاطراعتیادشوهرسابقم طلاق گرفتم یه پسردارم و ازدواج مجددکردم ولی از۲سالگی ب پسرم همه چی گفتم ک مواظب خودش باشه گول نخوره ب کسی هم اعتماد ندارم ک بچموپیشش تنهابزارم
rbhnz
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
4
اقایون و خانمها یی که توی فضای مجازی ارتباط ناسالم دارن اثار بدبختی و نابودیش تو دنیای واقعی زندگیشون خودشو نشون میده واین بدترین نوع ننگ و بدنامیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
راست میگه مادرش مقصره! حتما مقصره واسه اینکه آویزون این ادم بمونه کاری نکرده
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
واقعا لعنت ب این مادر هرزه ک بچشو میده دست دوس پسرش!!!!
ینی دلم میخاد هم مادر و هم اون دوس پسر حرومزاده شو با هم ی جا اعدام کنن؛ لعنت ب هرچی مادر این جوریه مادر بی بند و بار
Mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
خدا ریشه این جور ادم رو از روی زمین بردار
پست و بی وجدانا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
خیلی خیلی خیلی درد آوره.آخه اینا آدمای معتادی بود نکه اختیارشون دست خودشون نبودک.اطرافیان چی.همسایه ها که همیشه شاهد درد کشیدن بچه بودن چرا هیچ وقت کاری نکردن.پدر واقعیش و خانوادش چرا تمام تلاششونو نکردن بجه رو بگیرن وقتی اینا صلاحیت نداشتن.خیلی تاسف باره تو روز روشن اونم تو یه آپارتمان پر از آدم یه بچه رو شکنجه میدن و میکشن اونوقت هیچ آدم هیچکار نمیکنه.هممون باید بریم بمیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
3
بنظر من پدر اصلیشم مقصره چطور یهفته قبل مدیر ساختمون بهش گفت زوزه اهورا رو میشنوه ,ولی این پدر کاری نکرده اخه,اینحور مواقع قانون جواب نمیده هر پدری بود درو میشکست میرفت بچه رو میاورد,بیرون از اون خونه
پرنيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
2
خاك بر سر مامان
خدا خودش جوابشونو ميده بچه ٢ساله پسر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
2
فقط یه کلام قوانین ما نیاز به بازنگری داره و فرهنگمون نیاز به تحول
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
3
خدای من آخه هرزگی و بی شرفی تا چه حد خودم پسر دوساله دارم در جریان مرگ اهورا قرار گرفتم خیلی شوکه شدم آخه مگه میشه اونم با ی بچه و جسه کوچیکش جریان رو برای همسرم گفتم نزاشت حرفم تموم بشه گفت کافیه بدترین روز زندگیم بود امروز هروقت به پسر معصومم نگاه میکنم ناخودآگاه زجرکشیدنای اهورا رو تصور میکنم الهم عجل لولیک الفرج
اس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
5
فقط اشک........
زهرا اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
3
اخه کثافت تو که وقت بچه داری نداششتی لااقل بچه رو میدادی به باباش این دو روزه دارم به حال اون بچه گریه میکنم چه زجری کشیده من خودم بچه کوچیک دارم حتی زمین میخوره قلبم تیر میکشه اون جنده هم اسم خودشو گذاشته مادر به خاطر هوس خودشبچه رو نابود کرد کاش سنگسارشون کنن من خودم حاظرم اولین سنگ رو بزنم
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
5
برادرا بهتر نیست یکمم با داعشی های داخل کشور بجنگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
2
چرا باید درکشور اسلامی این ماجراها روزبه روز زیاد شود نباید اعدام شوند باید مثل خود ش باهاش رفتار شود مرگ برای این کثافت راحت است
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
4
کسی که بره ازفضای مجازی براخودش شوهرپیداکنه همین میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
2
هیچ مادری نیست که ندونه به بچش چی گذشته. مطمنم این زنه کثیف میدونسته بچش مورد ازار و اذیت قرار میگرفته فقط بخاطر هوسبازیه خودش هیچی نگفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
3
خاک توسر مادرش کنن که از شوهر اولش جدا شد مرگ پسرش تقصیر مادرش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
2
من از این متعجبم چطور پدر و مادرش با انقدر راحت مصاحبه میکردن مخصوصا مادرش همون روز اول که فقط به فکر تبرئه کردن اون موجود کثیف بود و تو حرفاشم مکرر تکرار میکرد
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
3
فقط قصصصصصصصصصاص و هر دوشون ، كثافتااااااااي هرزه ، بيشرفا ، مرتيكه كثيف هرزه تو كه ديگه با اين زنه عوضي بودي چرا ديگه به بچه طمع كردي هوس باز كثثثثثافت ،


زنييييكه هرزه تو چراااااا اون فرشته طفل معصوم رو دست اين هرزه كثييييف گذاشتي ؟؟؟؟؟؟


خداااااااااااااا پس چرااااااااااااا نميبينيييييييي؟؟؟؟ چرا به داد اون فرشششششششته كوچولو نرسيديييييي؟؟؟؟؟ چرااااااا
خدايا تو كه ديدي اون فقط سه سالشه و قدرت دفاع نداره ، چرا خودت جلوي اون مردك رذل كثافت رو نگرفتي ؟؟؟ :((((((


خدايا دارم از گريه ميميييييييييرم .... هيچي آرومم نميكنه ... هيچي
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
1
2
ابن چند روز که در جریان این حادثه قرار گرفتم نابود شدم هر لحظه چهره این طفل بی گناه جلوی چشمانم قرار میگیره و با خودم میگم خدایا تو کجا بودی که این طفل بی گناه این همه شکنجه شد مگر تو از آن بالا هوای بندگانت را نداری چطور اهوار معصوم اینچنین شکنجه و پرپر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
3
وایییی خدا یعنی این ادم بوده این بی پدر بی مادر شیطان
نفیسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
3
خداهم گفته قصاص نه اعدام همانطور که اهورای کوچولو زجر کشید این ....... بی شاخ ودم هم باید زجر بکشد
اعدام مجازات خیلی کمیست برایش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
3
حیف اعدام واسه این کثافتا .....حیفه با اعدام بمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
4
0
چرا همه جوگير شدن؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
بایستی مادرش هم جواب پس بده
هادی حاجیوند فتحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
3
بخدا اخر زمان شده.جگرم سوخت وقتی این جریان شنیدم.
یا صاحب الزمان
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
فقط می توانم این را بیان کنم .از قوه قضایی خواهشمندم به هر دو ... اشد مجازات واز اعدام هم بدتر در اسرع وقت بدون نوبت در نظر بگیرند تاشاید یک کمی دل ایرانیان وهر فرد مسلمان آرام بگیرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
1
1
تو همه این جنایت های کثیف یه معتاد وجود داره. اعتیاد جرمه هر کی میگه بیماریه تو گناه این جنایت ها شریکه این همه گفتیم معتاد مجرم نیست بیماره چی شد معتادا کم شدن؟ جنایتا کم شدن؟ سن اعتیاد اومد پایین ؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
خدا ازش نگذره دنیا ب اخررسیده جگرم آتیش گرفت اهوراجان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
3
واقعا جنایت وحشتناکیه ! دلیل اش هم فاصله گرفتن از اخلاق و انسانیت است که روز به روز هم بیشتر می شود کاش کمی به فکر آموزش اخلاق در جامعه باشیم......
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
3
3
بخورید تا دستتون نسوزه . پوشش و آرایش مادر فاسد اهورا را دیدید . هر چه گفته می شه حجاب برای یک زن یک ارزش گران بها است باز یک عده آدم هرزه و فاسد می گویند قلبش پاک باشه . ظاهر هر فرد آئینه تمام نمای باطنش می باشد . خود کرده را تدبیر نیست . جامعه پر از فساد و زنان بد حجاب است و متاسفانه عده کثیری بر این ناهنجار اجتماعی به بهانه تمدن و فرهنگ صحه می گذارند . خیلی دیر شده به خودمان بیائیم
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
1
1
واقعاً نمی دانم چی بگم من یکشب تا صبح خوابم نبرد وای خدا یا امام زمان ظهور کن ای خدا کمکمون کن لعنت به این مادر
سینا
|
United States of America
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
فقط توانستم براش گریه و اشک بریزم چند روز نگرانم از تجاوز و کوبیدنش به دیوار از صداقت کودکی که به قاتل پیش از قتل میگوید بابا خدایا کمکم کن باور کردنی نیست تو بگو یه فیلمه و دروغه شایع هست به کجا داریم میریم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
درکل خدا در کنار متجاوز کثیف مادر پدر بی خیال بچه معصوم رو هم لعنت کنه اگه نمی تونستید از بچه نگهداری کنید می بردید می زاشتید پرورشگاه لااقل الان زنده بود چی بگم اونقدر کثیف شدیم که به بچه معصوم هم رحم نمی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
خاک بر سر همچین مادری کنند .واقعادلم برای پدرداغ دیده اش میسوزد .باید تقاص خون اهورای عزیزرازره زره از مادر ودوست پسر .. گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
3
من یه مادرم خدا نکنه کسی بچم اذیت کنه تکه تکش میکنم به مادرش میگم تواگر مادر بودی سوختگی بچه رادیده بودی باید اون مردک زنده زنده آتیش میزدی نمیدونم الان چه طور نفس میکشی بعد بچت
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
2
عجب صبری خدا دارد. !!!!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
2
0
این دهه نودی ها چقدر بد شانسن ... دهه شصتی ها روزگار خوبی داشتن ... هرچند جوونی نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
2
امیدوارم این دنیای لعنتی تموم بشه بخدا دیگه بسمونه این همه درد شمر ویزیدم انقدر کثیف نبودن بخدا باید برا این طفلای معصوم مرثیه خوند
سجاد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
1
0
اگر پدر اهورا پیگیر حضور افرادی معتاد و رفت و آمدهای ایشان به این منزل گردیده بایستی بانیان عدم پیگیری سریع این موضوع نیز مورد مواخذه واقع شوند ضمنا بلحاظ تایید آزار جنسی آیا از سوی ناپدری انجام یافته یا پای شخص دیگری در میان هست بایستی بررسی گردد و مادر نیز که شاهد چنین ترددهایی بوده بایستی مورد بازخواست واقع و مجازات گردند فکر کنم کاری جز تسلیت گفتن به پدر طفل معصوم از دست هیچ کس برنمی آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
2
از همان روزی که دست حضرت قابیل گشت آلوده به خون حضرت هایبل .از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند .....ادمیت مرد همه مقصرند
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
2
خدایا ما را ببخش
آرزو
|
Japan
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
3
خدا ازشون نگذره. یه مشت کثافت ان که زمین رو به لجن کشیدن.
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
3
تو این فضای مجازی لعنتی ندیدبی میگن جامعه گرگ شده بچه هارو حتی با داییشون م تنها نزارید بعد میزاریش پیش دوست پسرتو میری لعنتی اسم مادر روته جراااااااااااااااااا.کاش کاش تو صدات یکم یکم غم بود تا باور میکردم حرفاتو .دم اون خواننده گرم که گفت شماها ازدواجو با جفت گیری اشتباه گرفتین .قربون خدا برم کیارو مادر میکنه .
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
2
واقعا برای اون انسان حیوان صفت متاسفم چطور تونسته بایه بچه همچین کاری کنه
خدایاااا کحایی پس؟؟آتنا کم بود اهورا هم پیش اون رفت
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
2
انسانم آرزوست ،،،،،،الهی بمیرم برات اهورا جان ،،،من خودم یه پسر همسن تو دارم فقط خدا میدونه چقدر برات گریه کردم بمیرم برای معصومیت و پاکیت که بازیچه این حیوانهای درنده و وحشی شدی واسه قاتلت اعدام خیلی کمه خیلی ،،،بخواب اهورا جان خوش به حالت که از این دنیای کثیف پاک رفتی ،،
مرتضی
|
United States of America
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
1
با اعدام کردن چنین موجوداتی اونها رو تحویل محکمه الهی میدن تا اونجا به حسابشون رسیدگی بشه. الله اکبر....
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
وقتی انسان هیچ قید و بندی نداشته باشه به هوا و هوس خودش کنترل نداشته باشه مسته هوس باشه اون هوسه که به انسان حکم میکنه که به گفته قرآن انسان از خنزیر خوک وحیوان چهار پا پست تر میشه هیچ عذاب دنیایی جواب گوی این موجود نیست خدا میدونه و بلده که چطور اون دنیا حق بنده بی گناه و بی زبان خودش اهورا رو بگیره
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
3
همه ما در برابر خون این کودکان معصوم مسئولیم از مسئولین رده بالا تا همان همسایه ها...وقتی زن و شوهر از هم جدا میشوند که دارای فرزند خردسال و یا نابالغ هستند بهتر است محضرهای طلاق در حضور یک ممدکار اجتماعی اسامی فرزندان و محل زندگی و سایر مشخصات ..را ثبت نماید و در طول هر هفته و یا هر 10 روز یک بار والدین مجبور باشند کودک را به مراکز تامین اجتماعی و یا بهزیستی و یا...برده و مددکار وضعیت جسمی و روحی کودک را مورد ارزیابی قرار دهد..همچنین اگر هر کدام از طرفین تمایل به ازدواج با شخص دیگری را داشت باید تاییده عدم خلافکاری و سلامت روح و روان را به محضرهای ازدواج ارائه دهد...در کل مرگ و حوادث این گونه برای کودکان از فقر مالی بیشتر نشات میگیرد ..
پری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
1
2
مگه دختر بچه تا ۷ سال برای مادر نیست پسر بچه تا دو سال پس چطور حضانت رو به پدرش ندادند ؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
منم زنم رفته بچمو برده چکار کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
وااای بچه بی گناه مظلوم چی کشیدی....بچه دوساله خیلی شیرینه...ما که نمیشناسیم قلبمون داره از جا درمیاد...خدا به پدرش صبر بده بدبخت داره چی میکشه...خدایا چرا مردم اینجوری شدن..چرا مثل ادم نیستن..کوچولوی نازنین هرچی برات اشک بریزیم به پای دردی که با اون بدن کوچکت کشیدی نمیرسه عزیز دلم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
3
بعضی از پدر و مادران یاد گرفتند که وقتی فرزندانشان دزد و کلاه بردار و شیاد و معتاد و ..هستند که اگر ازدواج کنند خوب میشند ازشان میپرسم تو که پدر و مادرشان بودید نتوانستی فرزندت را روبرا کنی ازدواج حل کند من خودم نظرم این هست بعد ازدواج بدنیا آوردن بچه تا 5سال با تاخیر بیندازند تا شناخت پیدا کنند تا بچه معصومی چنین بی پناه نشود
دلنیا
|
United States of America
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
0
براساس چه خلقت شده ایم، به دنیا آمده ایم بحر چه؟
نظرات هموطنان عزیز محترمه،امادرصدی فکرکنیم اون پدربخاطرمشکلات مالی نتوسته نفقه پرداخت کنه ویا اون مادر بخاطرانتخاب اشتباه این کثافت ونداشتن حمایتهای خانواده اش مجبوربوده بچه رو پیشش بذاره.
درکل آدمی که تعادل روانی نداره رو طی یک هفته زندگی مشترک داشتن میشه شناخت.
چرا در قدیم معتادین که مصرف گیاهی داشتن چنین جنایتی رخ نمیداد بلکه غیرت هم داشتن.
متاسفانه موادصنعتی عقل رو زائل کرده وهیچ اختیار وقدرت تصمیمگیری برای فرد نمیذاره.
درضمن خانواده ها توی رفتاروکردار بچه هاشون دقت کنن وبادیدن کوچکترین ناهنجاری سریع بامشاوره و روانکاو درمیون بزارن تا چنین جنایتکارهایی رو به اجتماع تحویل ندن.
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
به نظر من مقصر اصلی ماجرا مادر اهورا هست .... . و بدتر از اون اینکه الان ازش یکمی طرفداری میکنه برام عجیبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
پدر اهورا مرد نیست اگر از این زن و مرد انتقام نگیره
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
شما پدر یا مادری که تو زندگی مشکل دارید بنا به هر دلیلی می دونید آخر کار شما جدایی هستش بخاطر چی یک بچه می ارین تکلیف این بچه یا بچه ها با کی هستش ، اول ببینید می تونید با هم کنار بیاین .والا بچه ها رو گرفتار هوا و هوس خودتون نکنید گناه دارند . یکی میشه ماجراش مثل اهورا. در زمان مادر یا مادربزگ هامون خیلی بچه داشتن مشکلات زندگی داشتن ولی خیلی با آبرو زندگی می کردن حتی شاید یک مرد بدی هم داشتن ، مثل الان نیستش تقی به توقی جدا میشن.
معصومه از شاهیندژ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
قاتل در اعترافاتش اشاره کرد که زمانی که با آتش سیگار انگشتان اهورا را میسوزاندم برای ترساندنش مادرش هم حضور داشت.
قاتل اهورا مجرم نیست بلکه مجرم واقعی مادر کودک بینواست
البته که حیف است نام مقدس مادر را بر او گذاشت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
کاربران محترم ریشه این جور مسایل دلایل زیادی دارد اما من نظر کارشناسی را یاد آوری میکنم که گفته بود جوانان دختر و پسر باید قبل از ازدواج به کلاس آموزشی اجباری کارشناسان رفته و امتحان بگیرند حتی طلاق گرفتند و ازدواج مجدد دوباره کلاس را بگذرانند ولی ظاهرا مخالفت شده و میگویند ایجور کارها ازدواج سهل و آسان را از بین میبرد سوال این هست اگر قرار بود هر کسی بدون گواهینامه با ماشین در خیابان رانندگی کند چی بر مردم خواهد آمد فکر کنید ؟ در جواب کاربر محترمی که میگوید قدیم زن و مرد با هم میساختند باور کن از سر ناچاری بود چون راه برگشت به خانه همراه با بیگاری در باغ و کشاورزی و دامداری ... بوده مجبور بود بسازه و بسوزه
ماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
باید این مادر و پدر کثیف تو وسط میدان شهر سنگ سار کنند
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
فقط میتونم بگم این حیوان وحشی و قاتل چند کودک دیگه روی حرمله را هم سفید کردن و فقط مقصر قانون ناقص ماست که به راحتی یک کودک بی گناه که میتونه آینده بسیار خوب و روشنی داشته با را میکشن تازه میان دور هم جمع میشن ببینن علت و انگیزه این کسافت چی بوده اگر دو تا از اینها را در دم اعدام کنن حساب کار دست همه میاد تو جنگل هم کفتار هست و شیر و هم بچه آهو ولی متاسفانه فکر میکنن همه چی گل و بلبله
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
حیوان شرف داره به این ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
زورش به بچه مظلوم و بی دفاع رسیده اخه
مادر دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
خواهش میکنیم اعدامشان کنبد...

اهورای عزیز... فدای. گریه های مظلومانه ات... قلب من وقلب همه مادرا پر دردو غمه..
اهورای نازم ای کاش میتونستم تورو در آغوش بگیرم...
چه زندگی کوتاه وپر رنج داشتی گل پرپرشده معصوم ما...
ای وای... ای وای... ای وای....
خداجونم اهورا کوچولو تو بغل خودت نگهدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
آدم ازافتادن یه بچه غریبه انقدرناراحت میشه ولی این مادرنه میدونی چیه حیف بگی مادر این موجود که اون دوست پسرش داشته بچه شوباسیگارسوزانده وترسانده خفه شده پدراهورا مردنی اگه انتقام بچه شونگیره اون نامرده نبایداعدام کنن باید تیکه تیکه شون کنن زجرکشش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
خدالعنتش کنه و خدابه باباش صبربده
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
....مادربچه مقصره كه بچه رو داده دست ادمي كه تازه باهاش اشنا شده ...بدنش رو سوزونده ....اينطوري بلا سرش اورده ...پدر بچه هم نبايد بچه رو تنها ميگذاشت وقتي از همسايه ها اينطور شنيده....
چي كشيده اون طفلك چي كشيييييده اون بچه ....اخه مگه چقدر جون داره اون كوچولو ....اي خداااااااا اي خدااااااااااااا چقدر عذاب كشيده

همسايه ها كاش زودتر تماس گرفته بودند با پليس
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
2
جدیدن مد شده که اقایون با وادار کردن همسرانشون به حلال کردن مهر در ازای سپردن فرزند به مادر جدا میشن تا ازدواج مجددی رو از سر بگیرند! این اقا که الان یادش افتاده پدره و فرزندی داره اصلن چرا طلاق گرفته تا الان کجا بوده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
1
این دو را باید تو آب اسید بزاری تا دست عبر ت برا دیگران بشه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
خدا به پدرش صبر بده من خودم دوپسردارم اگه کسی باهاشون بلند صحبت کنه تحمل نمیکنم.به نظر من ما خودمون باعث میشیم که همچین رفتارهایی بابچهامون بشه.اگه اون زن مادر بودلااقل می‌نشست بچه اشو بزرگ کنه.قاتل واقعی این زنها.اقا خداصبرت بده داری این دردسنگینو تحمل میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
خداااااااااااااا ازبچه دارشدن میترسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
اون مادر اگر مادر بود جگر گوشه اش رو به دست یه مرد نمیسپرد یا ازدواک نمیکرد اگر ش‌هرش بد بود سریع نمیرفت تا عدش تمام نشده با یکی دیگه ازدواج کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
به نظر من یاید تکه تکه از بدن این ادم کثیف دراورد باید با زجر کشیدن نابودش کنن
ندا
|
Germany
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
1
من تعجبم چطور این خانوم که از شوهرش جدا شده با یه بچه بی گناه و از طرفی میگه فقط تک فرزند خانوادش بوده چرا برنگشته پیشه ننه باباش یا اصلن چرا اونا نیومدن اینو ورش دارن ببرن پیشه خودشون و خرجشا بدن که این اینهمه گندکاری نکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
1
اعدام خیلی برای این پست فطرت کمه. قصاص فقط واقعی به خدا واقعیتو می گم. بدونید اون بچه چی کشیده. قصاص فقط واقعی.
چند جای بدنشو بسوزونن
کنده درخت بکنن توی...ش
استخونای سینشو بشکونن
سرش رو دوبار طوری به دیوار بکوبن تا ضربه مغزی بشه
تورو خدا اینو پخش کنید. بمیرم واسه اون بچه اینطوری فقط خون اهورا هدر نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
دولت ومقامات قصایی باید اونقدرسریع وقاطع عمل کنندکه این ملعونین حتی خواب این اعمال کسیف رانبینندنه هرروز شاهداعمال فجیهترباشیم ب
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
1
چینن مادری نباید اسم مادر گذاشت لنعت به این ادم ....
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
1
از وظیفه مادری عشق مادری بویی نبردی چرا خدابه همچنین آدمهایی فرزند میدهد لیاقت ندارن
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
1
اعدام کمه،اعدام کممممممهههههههه،اعدام کمه،باید بدنش دست مردم ،باید اینو بدهند دست داعشها.خدایا یه بچه دو ساله ؟مگه میشه یه همچین چیزی؟ ......................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
3
چرا اعدامش کردن این قاتل کثیف را باید میدادنش تحویل من !!!!!! پدر اهورا جان تسلیت خداوند بهت صبر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
خاک بر سر این مرد که نه حیوان کثیف واقعا حیف اسم حیوان .باید زنده زنده میسوزاندنش .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین