کد خبر: ۴۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

از رمالی تا کلاهبرداری میلیاردی از شرکت‌های بیمه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای که با ایجاد تصادفات ساختگی مبلغ 600 میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای در شهرستان نجف آباد اقدام به رمالی، فالگیری، فروش داروهای غیر مجاز و ایجاد تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه می‌کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار یک تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،  وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سرکرده این باند که یک زن رمال بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سرکرده این باند افراد ساده لوح و بی بضاعت را شناسایی و از آنها به عنوان سوژه در تصادفات ساختگی استفاده می‌کرده است، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی سرکرده این باند و دو نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

معصوم ادامه داد: افراد دستگیر شده به شکستن قسمتی از بدن افراد ساده لوح و استفاده از آنان در تصادفات ساختگی و کلاهبرداری مبلغ 600 میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه با این شگرد در شهرستان نجف آباد اعتراف کردند. تاکنون 18 متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شده‌اند و دیگر ابعاد این پرونده نیز در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: این باند با سو استفاده از افراد ساده لوحی که برای رمالی به آنها مراجعه می‌کردند و با دادن وعده و وعید، قسمتی از بدن آنان را می‌شکستند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به عموم مردم هشدار داد: همیشه مراقب باشید در دام افراد شیاد و کلاهبردار که به شیوه‌های مختلف قصد اخاذی و کلاهبرداری دارند گرفتار نشوید، به کسانی که ادعای رمالی و فالگیری می‌کنند توجه نکنید و مشکلات خود را از طریق مراجع مربوط حل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین