کد خبر: ۴۸۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
ملت ایران قدردان ایثارگران و خانواده‌ معظم شهداء هستند

دیدار روحانی با جانباز دوران دفاع مقدس+عکس

رییس‌ جمهور در دیدار مرتضی رحمانی‌نهاد، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، گفت: شما جانبازان عزیز کار بزرگی انجام دادید و علاوه بر شرکت در دفاع مقدس، سال‌هاست که رنج جانبازی را تحمل کرده‌اید.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با مرتضی رحمانی‌نهاد از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده وی، اظهار داشت: شما جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارید و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما ایثارگران و خانواده‌ معظم شهداء هستند.

رئیس جمهور افزود: دیدار با شما همیشه روحیه‌بخش است، انرژی می‌گیریم و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

دیدار روحانی با جانباز دوران دفاع مقدس+عکس

روحانی در پاسخ به ابراز لطف و تشکر خانواده جانباز مرتضی رحمانی‌نهاد، برای حضور و دیدار با ایشان، تصریح کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم به عنوان قدردانی‌مان از شما انجام دهیم.

مرتضی رحمانی‌نهاد، زمستان سال 62 در منطقه چنگوله مهران و نیز در عملیات خیبر در بمباران جنگنده‌های رژیم بعثی عراق به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین