کد خبر: ۴۸۳۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

برتری استقلال برابر نساجی در نیمه نخست/حاشیه‌های بازی/تلاش شفر برای محبوب شدن بین آبی‌ها و تذکر چندباره داور چهارم به پاشازاده

نیمه نخست دیدار استقلال و نساجی مازندران، یک بر صفر به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

تک گل نیمه نخست را فرشید اسماعیلی در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند.

دقیقه ۱۱: روی یک ضد حمله فرشید اسماعیلی از میانه زمین توپ را در اختیار گرفت و با حرکت به سمت دروازه حریف فرصت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت پای راست این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۲: حرکت خوب آبی پوشان تهرانی و در ادامه ارسال خوب داریوش شجاعیان از سمت راست روی دروازه فرصت خوبی برای فرشید اسماعیلی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۵: باز هم حرکت خوب داریوش شجاعیان از سمت راست و ارسال این بازیکن برای فرشید اسماعیلی فرصت خوبی برای او ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: مرتضی غلامعلی تبار با یک اشتباه توپ را برای روشنگر فرستاد و اما توپ ربایی خوب فرشید اسماعیلی باعث شد این بازیکن دروازه‌بان را دریبل کند و با دروازه خالی روبرو شود و گل اول استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۸: روی یک پاس زیبا علی قربانی با روشنگر تک به تک شد اما نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

ترکیب استقلال:  حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب نساجی: مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ، حسین کریمی، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز

تلاش شفر برای محبوب شدن بین آبی‌ها و تذکر چندباره داور چهارم به پاشازاده

در طول نیمه نخست بازی استقلال و نساجی، داور چهارم بازی بارها به مهدی پاشازاده بابت خروج از محوطه فنی تذکر داد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برتری یک گله آبی های پایتخت به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- پیش از آغاز این دیدار هواداران پرتعداد نساجی که تقریبا تعدادشان مساوی با هواداران استقلال بود، به شدت امید ابراهیمی و علی قربانی دو بازیکن استقلال که اصالت شمالی دارند را مورد تشویق قرار دادند. استقبال بالای هواداران نساجی از این بازی، باعث تعجب حاضران در ورزشگاه آزادی بود. تقریبا ۲۲ هزار تماشاگر در نیمه اول شاهد این بازی بودند که نیمی از آنها هوادار نساجی بودند.

- داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران از کسانی بود که این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

- داور چهارم این مسابقه حسین زیاری بارها در طول نیمه اول بازی به مهدی پاشازاده بابت خروج از محوطه فنی تذکر داد.

- وینفرد شفر با شال گردن آبی در تمام طول نیمه اول کنار خط ایستاده بود. او تلاش می کند تا به شکلی خودش را در دل هواداران استقلال جا کند.

- هواداران استقلال در طول نیمه اول برای پرسپولیسی‌ها کری خواندند. آنها بازی کردن با تیم‌های شرق آسیا را حسرت تیم سرخپوش پایتخت عنوان کردند.

- بعد از گلزنی فرشید اسماعیلی به تیم نساجی، او به سمت مهدی رحمتی کاپیتان نیمکت نشین استقلال رفت و خوشحالی اش را با او تقسیم کرد.

- یکی از هواداران تیم نساجی بعد از گل استقلال حالش بد شد و با آمبولانس از ورزشگاه خارج و راهی بیمارستان شد.

- شوت مرتضی غلامعلی تبار در اواخر نیمه نخست با برخورد به چشم یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی، باعث مصدومیت او از ناحیه چشم شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین