کد خبر: ۴۸۴۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

پیروانی: شهرآورد تحت الشعاع حاشیه هاست/ تاثیر کنترل احساسات مهم تر از کیفیت فنی

«امیرحسین پیروانی» سرمربی تیم فوتبال امید ایران، تاکید کرد که شهرآورد پایتخت بیش از آنکه تحت تاثیر تاکتیک، تکنیک، خلاقیت های فردی و مسائل فنی باشد، تحت تاثیر حاشیه هاست.
آفتاب‌‌نیوز :
پیروانی سه شنبه شب در گفت وگو با  ایرنا درباره شهرآورد 85 با بیان این مطلب افزود: مطبوعات، صدا و سیما و مردم به دلیل نگاه ویژه ای که به دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس دارند، بر این دیدار تاثیر می گذارند و حتی می بینید که برای انتخاب داور نیز جمعبندی دشوار می شود.

وی تصریح کرد: در شهرآورد بیش از آنکه ناشی از تاکتیک اهمیت داشته باشد، کنترل احساسات و استرس تاثیرگذار است و بحث کیفیت فنی، برای کنترل احساسات و استرس است.

این مربی فوتبال به خارجی بودن هر دو مربی تیم های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و افزود: مربیان خارجی کمتر تابع احساسات بوده و منطقی تر تصمیم گیری می کنند.

پیروانی در عین حال خاصرنشان کرد: برخلاف «برانکو ایوانکویچ» سرمربی پرسپولیس که در چندین شهرآورد مختلف بوده است، «وینفرد شفر» شناخت کافی نسبت به تیمش ندارد و جو شهرآورد را نیز تجربه نکرده است که این موضوع می تواند مشکل ساز باشد.

وی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که تفکرات شفر بر استقلال حاکم نباشد، ادامه داد: شفر حتما نیاز به مشورت دارد و کادرفنی و مدیران باشگاه استقلال و حتی بازیکنان پیش کسوت این تیم می توانند برای آنکه آبی پوشان نتیجه بگیرند، به وی کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: از نظر فنی پرسپولیس شرایط بهتری دارد، ولی این موضوع هیچ دلیلی نمی شود که این تیم بتواند نتیجه شهرآورد را بدست بیاورد و هر تیمی به لحاظ ذهنی آماده تر باشد، نتیجه بهتری خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین