کد خبر: ۴۸۵۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

آزاد شدن کودک 7 ساله ربوده شده از چنگال آدم ربایان مسلح در کرمان

رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی یک کودک 7 ساله ذهکلوتی که اول مهر سال جاری متقارن با بازگشایی مدارس به گروگان گرفته شده بود خبر داد
آفتاب‌‌نیوز :
محمد فروغی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی، دستگاه قضائی بلافاصله با حساسیت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار جدی قرار داد و دستورات قضائی لازم صادر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات اولیه در این زمینه مشخص کرد، گروگانگیران به صورت مسلحانه و توسط دو دستگاه پژوه 405 اقدام به ربایش این کودک از مقابل درب منزل وی می‌کنند.

رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان بیان کرد: سرانجام طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دو نفر از گروگانیران مسلح در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان دستگیر می شوند و در بازجویی های اولیه مشخص می گردد، کودک ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

به گزارش ایسنا، فروغی خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی وانتظامی و با همکاری ریش سفیدان محلی و سران طوایف شامگاه گذشته کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی با بیان اینکه علت و انگیزه اصلی این حادثه اختلافات مالی بوده است، اعلام کرد: آدم ربایان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل دخیل در پرونده ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین