کد خبر: ۴۸۵۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

ابراهیمی: قبول ندارم برد حق پرسپولیس بود/ داور نتوانست بازی را کنترل کند

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید: بازیکنان این تیم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا استقلال به جایگاه اصلی‌اش باز گردد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر داربی ۸۵ را برگزار کردند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

امید ابراهیمی پس از این دیدار اظهار کرد: متاسفانه با اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما شکست خوردیم. باید تشکر ویژه‌ای از هواداران داشته باشم که تا آخرین لحظه از تیم‌مان حمایت کردند حتی با اینکه بازی را واگذار کردیم. ما شرمنده آنها شدیم. مطمئن باشند ما باز تلاش می‌کنیم تا محبت‌هایشان را جبران کنیم و نتایجی کسب کنیم که استقلال به جایگاه اصلی‌اش باز گردد.

او افزود: ما در بازی امروز خوب بازی کردیم. فکر می‌کنم پرسپولیس روی تک موقعیت‌هایش توانست یک پنالتی بگیرد که من نمی‌دانم پنالتی بود یا نبود و باید کارشناسان درباره آن نظر بدهند. چیزی که من از پشت دیدم روزبه هم توپ را زد و هم پای بازیکن را. او اول توپ را زد و در ادامه با پای بازیکن برخوردی داشت. ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و سه چهار توپ خوب را از دست دادیم. می‌توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم و به گل برسیم اما نشد.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس آنقدر قوی بود که بتواند پیروز میدان باشد؟ گفت: واقعا اینکه برد حق پرسپولیس بود را قبول ندارم. به آنها تبریک می‌گویم. امروز روزی بود که ما نباید می‌باختیم. ما موقعیت‌هایمان از آنها بیشتر بود و می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد تا بازی را واگذار کنیم. حق ما باخت نبود.

بازیکن تیم استقلال درباره داوری این دیدار تصریح کرد: فکر می‌کنم کنترل بازی از دست داور خارج شد. در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست بازی را کنترل کند. او خطاهایی می‌گرفت که بازیکنان ما را عصبی می‌کرد. در چند صحنه بازیکنان ما خطا نکردند اما او سوت می‌زد. نمی‌دانم به خاطر شرایط بازی دربی بوده و می‌خواسته بازی را کنترل کند. باز هم نظر کارشناسان مهم است اما چیزی که من دیدم داور می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

او درباره اینکه پس از خوردن گل از پرسپولیس از روی نقطه پنالتی برخلاف بازیکنان دیگر استقلال که ناراحت بودند، توپ را برداشته و در میانه میدان قرار داد تا بازی هر چه زودتر برگزار شود، گفت: همه بازیکنان ما تلاش‌شان را انجام دادند. همه ما می‌دانیم استقلال جایگاهش این نیست و باید خیلی بهتر از اینها ظاهر شویم. استقلال همیشه بالای جدول بوده و ما خودمان هم بابت جایگاه‌ کنونی‌مان در جدول رده‌بندی ناراحت هستیم. ان‌شاءالله با تلاش‌مان بتوانیم جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیمی درباره تشویق تماشاگران استقلال در پایان داربی، اظهار کرد: می‌خواهم یک تشکر ویژه از هواداران داشته باشم چون ما را شرمنده کردند. کم پیش می‌آید وقتی تیمی ببازد در آخر بازی تشویق شود. ما در داربی شکست خوردیم اما آنها ایستادند و ما را تشویق کردند. من قولی نمی‌دهم چون با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود ولی این را می‌توانم بگویم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا استقلال به آن چیزی که حقش است برسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین