کد خبر: ۴۸۵۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

فوت 2 کارگر بر اثر ریزش آوار در مشهد

سرپرست ایستگاه سوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از ریزش آوار بر سر 3 کارگر در خیابان بهارستان و مرگ دو نفر از آنها خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد جواد سبحانی در این‌باره اظهار کرد: وقوع حادثه ریزش آوار دقایقی قبل به سامانه 125 اطلاع داده شد و بدنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه های مجاور را به محل حادثه واقع در خیابان بهارستان اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که کارگران مشغول تخریب ساختمان سه طبقه مسکونی بودند که ناگهان سقف طبقه سوم و دیوار ساختمان ریزش کرده و سبب محبوس شدن 3 تن در زیر آوار شده است.

سرپرست ایستگاه سوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه دو تن از کارگران به علت شدت جراحات وارده جان باختند و یک تن دیگر نیز مصدوم شد، گفت: آتش نشانان جسم بی جان دو کارگر فوتی را تحویل عوامل انتظامی و کارگر مصدوم را نیز پس از عملیات رها سازی از زیر آوار به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سبحانی اضافه کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن هر سه کارگر از زیر آوار اقدام به ایمن سازی محل کرده و هم اکنون نیز در محل حادثه حضور دارند .

وی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین