کد خبر: ۴۸۵۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

نماینده دموکرات آمریکایی: ترامپ باید بنویسد "در سطح ریاست جمهوری نیست"

یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از نحوه استفاده دونالد ترامپ از شبکه اجتماعی توئیتر گفت، رئیس‌جمهور آمریکا باید در مقابل هریک از توئیت‌هایش بنویسد "ابدا در سطح ریاست جمهوری نیست".
آفتاب‌‌نیوز : اریک سوالول، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کالیفرنیا این اظهارات را بعد از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ از این عبارت در یک توئیت در انتقاد از مایکل مور، مستندساز منتقد آمریکایی استفاده کرد.
سوالول با اشاره به متن این توئیت‌ اخیر ترامپ نوشت: می‌دانید، او احتمالا باید عبارات "هرچند که ابدا در سطح ریاست جمهوری نیست" را برای همه توئیت‌هایش استفاده کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، اوایل روز شنبه ترامپ در توئیتی نوشت: هرچند که ابدا در سطح ریاست جمهوری نیست اما باید متذکر شوم که نمایش شلخته مایکل مور در برادوی یک بمب تمام عیار بود و بالاجبار تعطیل شد. چه غم انگیز!

این در حالی است که یک نمایش یک نفره اخیر مایکل مورد به نام "شرایط تسلیم من" با فروش اندک ۴.۳ میلیون دلاری به هنگام اجرا در برادوی روبرو شد که خیلی کمتر از حد انتظار بود.

این مستندساز برنده جایزه اسکار یک منتقد سرسخت دونالد ترامپ محسوب می‌شود و در ماه اوت رهبری جمعیتی را در شب افتتاحیه نمایش جدیدش به سمت برج ترامپ در منهتن به عهده داشت تا به اظهارنظرهای ترامپ درباره تظاهرات نژادپرستان در شارلوتزویل اعتراض کنند.

سوالول پیش از این نیز از دونالد ترامپ به دلیل توئیت کردن یک عکس در غالب گیف که در آن او ضربه‌ای به یک توپ گلف می‌زند و این توپ به هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری سابق دموکرات‌ها به هنگام سوار شدن به یک هواپیما می‌خورد، انتقاد کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین