کد خبر: ۴۸۵۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

معرفی مراکز خرید برتر استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یکی از مزاکز خرید به صرفه و اقتصادی استانبول است‌. جایی که هر چند وقت یکبار برندهای مطرح تخفیفات ویژه‌ای روی اجناس خود می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

مرکز خرید کانیون یکی از لوکس‌ترین و در واقع جز گرانقیمت‌ترین مراکز خرید استانبول است. بوتیک‌ها و فروشگاههای لوکسی که نظیر ندارند و چندین رستوران گرانقیمت و مشهور در کنار آنها قرار گرفته است‌. کانیون 4 طبقه است و از نظر معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد است به طوری که یک جایزه معماری مهم را هم به خود اختصاص داده است کانیون به خاطر سینمای کروی و استثنایی که در دل خود دارد هم مشهور است.

معرفی مراکز خرید برتر استانبول

مرکز خرید اولیوم

اولیوم یک مرکز خرید مدرن و بزرگ در محله زیتون استانبول است که مشتمل بر 118 مغازه و یک سالن تئاتر و 6 سینما و یک سالن بولینگ است که می تواند اوقات مفرح و به یاد ماندنی برای شما به ارمغان بیاورد. اولیوم رستوران ها و کافه های بسیار خوبی هم دارد. اکثر برندهای مطرح و معروف در این مجموعه فروشگاه دارند و ویژگی این مرکز خرید این است که پوشاک و وسایلی که در آن به فروش میرسد مواردی است که در حال خارج شدن از دنیای مد است،و شما میتوانید با قیمت پایین آنها را تهیه کنید..یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز خرید‌، حراج های آخر فصل است که توجه خریداران را به خود جلب می‌کند.

معرفی مراکز خرید برتر استانبول

مرکز خرید جواهیر

بزرگترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست . این مرکز خرید در 6 طبقه در قلب شهر استانبول واقع شده است و دسترسی به آن بسیار ساده است . اکثر برند های مطرح دنیا در این مرکز شعبه دارند . ساعت کار این مجموعه 12 ساعت است و میتوانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب به آنجا مراجعه کنید.

معرفی مراکز خرید برتر استانبول

مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم استانبول یکی از مزاکز خرید به صرفه و اقتصادی استانبول است‌. جایی که هر چند وقت یکبار برندهای مطرح تخفیفات ویژه‌ای روی اجناس خود می‌دهند. در وبسایت این مرکز خرید می توانید تاریخ حراج های مهم را ببینید.مرکز خرید فروم استانبول مکان های بی نظیری برای بازی و سرگرمی کودکان دارد از جمله پارک ژوراسیک و آکواریوم بسیار بزرگ آن که مجموعه بزرگی از آبزیان کم نظیر را در خود دارد. یکی از نمایندگی های محصولات IKEA در کنار این مرکز خرید قرار دارد. ساعت کار این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب است.

معرفی مراکز خرید برتر استانبول

آژانس هواپیمایی عصر پرواز شما را به تور استانبول و بازدید از این مراکز خرید دعوت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین