کد خبر: ۴۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

لباس نوه‌های ترامپ برای مراسم هالووین +تصاویر

+تصاویر به نظر می‌رسد نوه‌های رئیس‌جمهور آمریکا زودتر از هر کس دیگری خود را برای مراسم هالووین ۲۰۱۷ آماده کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : «دونالد ترامپ جونیور»، فرزند ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش ونسا (روز گذشته) سه شنبه تصاویری از فرزندان خود در حالی که لباس‌های هالووین بر تن کرده بودند، منتشر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کلوی 3 ساله، تریستان 6 ساله و اسپنسر 5 ساله، نوه‌های ترامپ، لباس‌های یک سرباز و افسر پلیس را بر تن کرده بودند و مقابل دوربین دست خود را به نشانه احترام کنار سرشان گذاشتند. کلوی که کوچکترین عضو خانواده است، لباس یک افسر پلیس را بر تن کرده بود و دو برادر وی هم لباس‌های سرباز ارتش را پوشیده بودند.

به گزارش دیلی میل، این در حالیست که تصاویری از دو فرزند دیگر دونالد ترامپ جونیور که 8 و 10 ساله هستند منتشر نشد.

پسر ارشد ترامپ با انتشار این تصاویر نوشت: «لباس هالووین بچه ها حاضر شده است. بسیار با مزه هستند و دیدن اینکه آنها به قانون و ارتش احترام می گذارند واقعا جالب است.»


اوایل هفته گذشته هم «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ یک عکس از پسرش جوزف با لباس هالووین منتشر کرد. پسر ایوانکا ترامپ لباس یک بچه گربه –که از شخصیت های کارتونی آمریکاست—بر تن کرده بود.

اریک ترامپ، پسر کوچکتر ترامپ و همسرش لارا هم که به تازگی بچه دار شده اند تصاویری از خانواده خود به مناسبت هالووین منتشر کردند. «اریک لوک» پسر یک ماهه آنها یک تی شرت با نوشته «تاباسکو» که نام تجاری چاشنی غذا است، بر تن کرده بود. لارا هم تصویری از خود در حالی که یک کلاه کدوتنبل بر سر گذاشته بود در رسانه های اجتماعی منتشر کرد. تصویر کلاه وی به دلیل شباهتی که به دونالد ترامپ داشت جنجال برانگیز شد.

دونالد ترامپ روز جمعه هم از کودکانی که برای بازدید از کاخ سفید آمده بودند و لباس هالووین بر تن داشتند، استقبال کرد و به آنها هدیه داد.

هالووین یک جشن غربی و سنتی است که مراسم آن سه شبانه روز ادامه دارد و در شب 31 اکتبر برگزار می شود. افراد با چهره های نقاشی شده و لباس های عجیب و غریب در مراسمی که معمولا در سطح شهر برگزار می شود، حضور می یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین