کد خبر: ۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۸۵ - ۱۱:۰۶
پایان تاسیس 30 دفتر استانی تا پایان تیرماه

اعتماد ملی: از احزاب دیگر عضو نمی گیریم

آفتاب‌‌نیوز : رئیس کمیته مناطق حزب اعتماد ملی افزود:« در استان های کشور با مرور بر اساس برنامه ریزی انجام شده افتتاح دفاتر انجام می شود تا ساختار تشکیلاتی حزب اعتماد ملی را به سطح استان ها ببرند و پس از آن تاسیس شعبات شهرستانی را برنامه ریزی کنند.» 

خسروی در ادامه با بیان اینکه « شورای مرکزی اعتماد ملی از بدو تشکیل تاکنون جلسات هفتگی دارد»، افزود:« در درون شورای مرکزی هم شاخه ها و دفاتر و کمیته ها وجود دارد که یکی از آنها کمیته مناطق تشکیلات اعتماد ملی است که به افتتاح دفاتر استانی می پردازد.» 

خسروی همچنین زمان پایان افتتاح دفاتر استانی حزب اعتماد ملی را آخر تیرماه و تعداد این دفاتر را نیز 30 دفتر در سطح کشور عنوان کرد. 

رئیس کمیته مناطق حزب اعتماد ملی همچنین از برگزاری سمینار یکروزه حزب اعتماد ملی با حضور همه مسئولین استان ها به منظور ابلاغ برنامه های بعدی خبر داد. 

خسروی همچنین از افتتاح دفاتر همدان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان حزب اعتماد ملی به ترتیب در 22 و 24 تیر ( دو دفتر) خبر داد. وی در ادامه زمان آغاز تاسیس شعب شهرستان ها را از اول مرداد اعلام کرد. 

خسروی همچنین در مورد عضویت اعضای احزاب دیگر اصلاح طلب در حزب اعتماد ملی گفت:« بر اساس مقررات حزب اعضای احزاب دیگر نمی توانند در اعتماد ملی عضو شوند اما بعضا وجود دارند افرادی که دیگر عضو احزاب نیستند و خودشان علاقه مند حضور در اعتماد ملی هستند و ما نیز مانع آنها نمی شویم.» 

رئیس کمیته مناطق حزب اعتماد ملی در ادامه در مورد نحوه فعالیت دفاتر استانی این حزب در انتخابات آتی مخصوصا انتخابات شوراها گفت:« در دوره اول ناچاریم از بالا به پایین عمل کنیم و در استان ها افرادی را بفرستیم که نیروها را شناسایی کند و البته این کار فقط تا زمان کنگره که در آبان یا آذر سالجاری برگزار خواهد شد، ادامه می یابد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین