کد خبر: ۴۸۶۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

تعطیلی مدارس خوزستان به ١٠ شهر کشید

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان از تعطیلی مدارس نوبت صبح آبادان، خرمشهر و هویزه خبر داد
آفتاب‌‌نیوز :
کیامرث حاجی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان که البته روز شنبه نیز اطلاعیه ستاد بحران در خصوص آن صادر شده بود، فرمانداران سه شهرستان آبادان، خرمشهر و هویزه بر اساس دستورالعمل مدیریت بحران با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار از حد مجاز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی را در نوبت صبح تعطیل اعلام کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی ادامه داد: در سایر نقاط درگیر پدیده نیز فرمانداران در خصوص فعالیت مدارس تصمیم‌گیری خواهند کرد. از روز گذشته نیز توزیع ماسک در این شهرستان‌ها بین گروه‌های هدف آغاز شده است.

ریزگرد، مدارس ایوان و مهران را تعطیل کرد

همچنین بر اساس تصمیم کمیته‌ اضطرار آلودگی هوای استان ایلام به دلیل غلظت بالای ریزگردها در دو شهرستان ایوان و مهران تمامی مقاطع تحصیلی شامل مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این شهرستان‌ها در نوبت صبح روز سه شنبه نهم آبان تعطیل است.هر گونه تصمیم برای تعطیلی مدارس در نوبت عصر در این شهرستان ها اعلام خواهد شد.

مدارس نوبت ظهر اهواز تعطيل اعلام شد

بر اساس اعلام فرمانداري اهواز، مدارس شهرستان اهواز به دلیل گرد و غبار در نوبت ظهر تعطيل خواهد بود.

هواشناسی: گرد و خاک خوزستان تا غروب ماندگار است، از خانه خارج نشوید

اخطاریه شماره 2 مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان؛ به علت تاثیر توده گرد و خاک غلیظ و وسیع عراقی در استان خوزستان شاهد کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان طی امروز خواهیم بود که این شرایط می تواند تا اواخر وقت ادامه داشته باشد.

بنابراین توصیه می شود که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کرده و مسولین استان تمهیدات لازم را بکار گیرند.

تعطیلی مدارس خوزستان به ١٠  شهر کشید

در پی وقوع پدیده گرد و خاك همراه با وزش باد در برخی نقاط استان، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی،مراكز علمي و دانشگاهي در  ٨ شهرستان آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، حمیدیه شادگان، هویزه، كارون باوي، سوسنگرد و ماهشهر تعطیل اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
ماخوزستانی ها خیلی بیچاره این گردوغباریم لطفاًپنبه درگوش وخاک درچشم ازهزینه های این رفت آمدهای بیهوده که به عنوانهای .............به کشور بی دروپیکر عراق داریم واین همه هزینه های تبلغاتی که خدامی داند چه مبلغ است که می شود باپاره ای ازآن بکلی مسئله گرد وعبارراحل کرد کاسته وبه فکر این مردم زجر کشیده ومحروم باشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین