کد خبر: ۴۸۶۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

مصاحبه جنجالی مارادونا: من باید کنار مسی بازی می کردم؛ نمی توانید به جای آگوئرو یک زن دزد را دعوت کنید!

اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین، دیگو مارادونا گفت ایکاردی تنها به دلیل همسرش وندا نارا به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است و از خورخه سمپائولی به تندی انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اسطوره فوتبال آرژانتین، دیگو مارادونا دیروز 57 ساله شد و در گفتگو با Clarin زمانی که در مورد تیم ملی آرژانتین از او سوال شد، پاسخ داد:

در مورد تیم ملی صحبت نمی کنم. به اندازه کافی خوش شانس بودم و با لئو مسی در مراسم بهترین های فیفا ملاقات کردم. او باشکوه بود، خیلی خوب، و همسر باردارش نیز با او بود.  
رفتار برخی مرا ناراحت می کند. زمانی که در کرواسی برای فینال دیویس کاپ حضور داشتم، خورخه سمپائولی با من تماس گرفت و از من خواست در سویا با هم همکاری کنیم. بعد به محض آنکه قرار شد سرمربی آرژانتین باشد، دیگر حتی نام مرا به خاطر نمی آورد. من هرگز حاضر نیستم با کسانی که تقلبی هستند کار کنم. کسانی که معمولی هستند اما فکر می کنند بزرگ هستند. من نه با او موافقم نه با رئیس فدراسیون آرژانتین، کلودیو تاپیا.  

او به من یک قول داد و بعد یک کار دیگر انجام داد. بهترین مدیر فوتبال آرژانتین، رئیس بوکاجونیورز، دنیل آنجلیچی است. زمانی که آنجا بودم، 14 بچه به من دادند تا با او کار کنم و از آنها پرسیدم مگر تیم واتر پولو است؟
 
من در فیفا بوده ام و می دانم که آنها سعی می کنند زشتی ها را نبینند. من از هر کس دیگری بیشتر آرژانتینی هستم و نمی خواهم خلاف کشورم کاری انجام دهم. فدراسیون حالا ضعف های کمتری نسبت به سابق دارد اما 4.5 میلیون یورو برای یک مربی ملی! ما این مبلغ را به مربی می دهیم که نمی تواند تضمین کند قهرمان جهان شویم. سمپائولی یک جادوگر به اکوادور برده بود و این به اندازه دعوت از ایکاردی مصدوم، بد بود. آن هم زمانی که او به جای مهاجم یوونتوس، گونزالو هیگواین که همیشه گلزنی می کند، دعوت شده است. او بازی نکرد اما قرار بود آنجا باشد و بود.

 شما نمی توانید آگوئرو را از لیست خارج کنید و این پاتا دی لانا (کسی که زن یک نفر دیگر را می دزدد) را دعوت کنید. او با یک زن است که می خواهد خودش را داخل فوتبال کند و مدیر برنامه اش باشد، کسی که با بچه های مکسی لوپز توپ بازی می کند. من خودم داستان را خوب می دانم!  
او (وندا نارا) سه بار با بائوزا (سرمربی سابق آرژانتین) تماس گرفت. با آن مربی دیگر (احتمالا منظور مارادونا تاتا مارتینو است) چهار بار زنگ زد. خودِ مربی ها و دستیارانشان به من گفتند. نمی دانم وندا نارا چند بار با سمپائولی تماس گرفته است. این یک کار کثیف است زیرا آنجا همچنین یک بازیکن-رئیس-کارآفرین هم آنجا وجود دارد که نامش خوان سباستین ورون است. او کسی بود که سمپائولی را فراخواند.  

من قبلا با جیانی اینفانتینو (رئیس فیفا) در این مورد صحبت کرده ام و باز هم این کار را خواهم کرد زیرا فوتبال آرژانتین در آستانه انفجار است. آنها خوب کارشان را انجام نمی دهند. حتی در تیم های زیر 15 و 20 سال هم کار نمی کنند.  

در مراسم بهترین های فیفا به مسی چه گفتید؟
گفتم خیلی زیاد او را دوست دارم و اینکه از نظر من او خیلی بزرگ است. برای بزرگ بودن به قهرمانی در جام جهانی نیازی ندارید. او همین حالا هم بزرگ است. در آرژانتین بازیکنان لئو را درک نمی کنند. هماهنگ ترین بازیکن با او آگوئرو است. 

پائولو دیبالا بازیکن بزرگی است اما ریتم بازی او هنوز با تیم هماهنگ نیست. برای اینکه پائولو در تیم ملی مانند ایتالیا بازی کند، باید تکنیک خود را به نمایش بگذارد نه فقط به فکر قدرت بدنی باشد. باید من کنار مسی بازی می کردم. متاسفانه 57 ساله هستم و نمی توانم. هیچکس دیگر نیست زیرا آنها نام کارلوس توز را در لیست سیاه قرار داده اند و نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نمی شود. او پدیده است. هیچکس دیگری او را دنبال نمی کند. قبلا یک یا دو بازیکن بودند. فعلا مسی را داریم اما بعد آینده چه می شود؟  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین