کد خبر: ۴۸۶۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

آرتیست استقلالی از قهرمان شدن پرسپولیس می‌گوید!

مهران رنجبر باور دارد که تیم‌ملی فوتبال در جام‌جهانی روسیه نتایج خوبی خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : مهران رنجبر باور دارد که تیم‌ملی فوتبال در جام‌جهانی روسیه نتایج خوبی خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛مهران رنجبر یکی از آن دو آتشه های استقلالی است!روزی که به غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات آمد مدام از این تیم حرف زد و از یکی مربیان قدیمی این تیم تعریف و تمجید زیادی کرد.جالب اینجاست که وقتی از او که ساعتی زرد رنگ به دست بسته بود سوال کردیم که طرفدار سپاهان اصفهان هستید این واکنش را نشان داد:«فقط استقلال.از بچگی استقلالی بودم و بدون تردید می گویم که عاشق این تیم هستم.»او از پرسپولیس هم حرف زد و با اینکه استقلالی است بدون اغراق از قهرمانی تیم تیم حرف زد و گفت:«شک نداشته باشید،آنها تیم خوبی دارند و امسال هم قهرمان لیگ برتر می شوند.»رنجبر ادعا می کرد که فوتبالی نیست اما خیلی از اتفاق ها را به خوبی تحلیل می کرد.او البته یک راز از پرسپولیس را هم پیش خودش نگه داشت،آنجا که گفت:«پرسپولیس دارد گردش به عقب می کند.دلیلش را نمی توانم بگویم اما این اتفاق برای آنها خطرناک است.»صحبت های خواندنی آرتیست سینمای ایران و یکی از چهره های محبوب مردم در برنامه "دورهمی"درباره استقلال و پرسپولیس و البته تیم ملی را در زیر می خوانید:

*چند روز از دربی گذشته است. اول به ما بگویید طرفدار پرسپولیس هستید یا طرفدار استقلال؟

من استقلالی هستم بدون تردید.این را همه می دانند!

*اما ساعت زردی که در دست شماست چیز دیگری می گوید.شاید طرفدار سپاهان باشید؟

نه،سپاهانی نیستم،فقط استقلال.از بچگی عاشق تیم استقلال بودم و اصلا برای من یک تیم دیگری معنا ندارد.فقط و فقط استقلال.فقط رنگ آبی و بس.

*پس حسابی باید فوتبالی باشید که اینقدر دوآتشه هستید؟

اتفاقا نه،زیاد اهل فوتبال نیستم اما استقلال برای من یک حس نوستالژیک دارد و تیمی است که از بچگی به آنحس خوبی داشتم.بازی های این تیم را نگاه می کردم و همیشه نتایجی که می گیرد برایم اهمیت دارد.ولی در شرایط فعلی خیلی از این تیم ناراحتم.به خصوص در یک سوال و نیم اخیر.متاسفانه اتفاق هایی افتاده که نمی دانم باید درباره آن چه بگویم.اما این اتفاق ها باعث ضربه زدن به تیم شده است و مطمئن هستم که خیلی از هواداران هم مثل من ناراحت هستند.

*پس الان ناراحتی شما دو برابر است دیگر؟دربی را باخته اید و این اتفاق ناراحتی هواداران را دوچندان کرده است.

نه،ما دربی را نباختیم.یعنی الکی باختیم.دربی برای ما بود و الکی نتیجه بازی را واگذار کردیم.

*چرا این حرف را می زند؟

به دلیل گلی که با یک پنالتی اشتباه زدند.

آرتیست استقلالی از قهرمان شدن پرسپولیس می‌گوید!

*اما پنالتی هم جزئی از بازی است و تصمیم داور هم ...ضمن اینکه خیلی ها می گویند پنالتی درست بوده است.

بله پنالتی جزئی از آمار است اما طبق همان آمار استقلال 13 موقعیت خوب گلزنی داشت.

*کدام آمار؟

چرا تعجب می کنید؟استقلال واقعا موقعیت های زیادی داشت.

*پس چرا ما ندیدیم؟

نمی دانم.البته همه این چیزهایی که من می گویم کری است.من احترام زیادی برای پرسپولیس و هودارانش قائل هستم و از این کری خوانی ها همه جا هست.اما دربی را الکی باختیم.

*فکر می کنید چه اتفاقی باید بیفتد تا استقلال از این بحران خارج شود؟

فقط و فقط حضور امیر قلعه نویی.فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد داستان طور دیگری برای این تیم رقم خواهد خورد.

*این اتفاق برای استقلال  بازگشت به عقب نیست؟

نه.چرا باید بازگشت به عقب باشد.من یک چیزی بگویم.الان پرسپولیس دارد یک بلایی سرش می آید که بازگشت به عقب است و این خیلی خطرناک است!

*کدام اتفاق؟

نمی توانم الان بگویم و درباره اش حرف بزنم.ولی بر این عقیده هستم اتفاقی که می تواند استقلال را جمع و جور کند بازگشت امیر قلعه نویی است.این نظر شخصی من است .من یک آرتیست هستم و نمی توانم خیلی حرفه ای و کارشناسی شده درباره فوتبال نظر بدهم اما شخصی که می توانم حرف بزنم و نظرم را بگویم.به نظر شخصی خودم،قلعه نویی تنها گزینه ای است که می تواند استقلال را از این بحران نجات دهد.

آرتیست استقلالی از قهرمان شدن پرسپولیس می‌گوید!

*اما استقلالی ها تازه با وینفرد شفر به توافق رسیده اند.

وینفرد شفر هم این کاره نیست.البته به نظرم طرفداران استقلال باز هم صبوری کنند تا اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.خیلی وقت ها صبر کردن نتیجه می دهد و این بار باید هواداران استقلال این کار را انجام بدهند.

*نظر خیلی از طرفداران استقلال مخالف نظر شماست.آنها موافق یک سرمربی خوب خارجی هستند.مثل برانکو که چند سال است در پرسپولیس حضور دارد و تا اینجای کار هم نتایج خوبی گرفته است.

من موافق این کار نیستم،نه.امیر قلعه نویی فقط می تواند این تیم را جمع کند.این نظر من است و بدون شک با نظر خیلی از هواداران استقلال متفاوت.اما به هر حال من نظرم را می گویم و معتقدم که حضور یک مربی کاربلد می تواند دوای درد استقلال باشد.

*خیلی ها بر این عقیده هستند که فرهاد مجیدی گزینه بعدی نیمکت استقلال است.بازیکنی که هم محبوب است و هواداران اشتیاق زیادی دارند تا او روزی روی نیمکت تیم شان بنشیند.آیا مجیدی تازه کار می تواند چنین کار بزرگی را انجام بدهد.

امیدوارم اگر فرهاد مجیدی هم می خواهد بیاید موفق باشد اما من چیزی که مدام باید تکرار کنم  این است،امیر قلعه نویی.

*به نظر شما قهرمان لیگ کدام تیم می شود؟فکر می کنید پرسپولیس باز هم بتواند این کار را در لیگ برتر تکرار کند؟

قطعا پرسپولیس قهرمان می شود.به عنوان یک استقلالی می گویم که آنها تیم خیلی خوبی دارند و امسال هم جام قهرمانی را بالای سرشان می برند.تیم شان یک دست است و توانایی این را دارند که دوباره قهرمان شوند.

*اما آنها در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی نگرفتند؟

من خیلی از این اتفاق ناراحت شدم.دوست داشتم آنها به عنوان نماینده ایران راهی فینال آسیا می شدند که این اتفاق نیفتاد.آنها خیلی خوب و قدرتمند کارشان را انجام دادند و همچنان هم دارند با قدرت این کار را انجام می دهند.در هر صورت برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

*نظر شما درباره تیم ملی و صعود زود هنگام ایران به جام جهانی چیست؟فکر می کنید این بار شرایطی فراهم شود برای اینکه تیم به مرحله بعدی صعود کند؟

من فکر می کنم که این بار اتفاق خیلی خوبی برای ما می افتد.حس من این است.روی کاغذ و منطق و این ها را نمی دانم و نظری هم درباره اش ندارم.اما حسی که  خودم دارم این است که برای تیم ملی ما در جام جهانی روسیه اتفاق های خوبی خواهد افتاد.البته اگر قدر یکی از بهترین بازیکنان چپ پای تیم کشورمان یعنی وحید امیری را بدانیم.او بازیکن خوبی است و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

*یعنی ...

کلی گفتم.او بازیکن خوبی است و حالا ببینید که در جام جهانی چه کارهایی می تواند انجام بدهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین