کد خبر: ۴۸۶۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

سقوط آزاد پژو 206 از پل بزرگراه همت +عکس

یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حامل چهار نفر سرنشین مرد حدودا ۲۰ ساله حین حرکت در بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه مسیر و شکستن نرده‌های گاردریل، از ارتفاع ۱۵ متری کنار بزرگراه سقوط کرده و بر روی سطح خیابان مجاور قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حامل چهار نفر سرنشین مرد حدودا ۲۰ ساله حین حرکت در بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه مسیر و شکستن نرده‌های گاردریل، از ارتفاع ۱۵ متری کنار بزرگراه سقوط کرده و بر روی سطح خیابان مجاور قرار گرفت.

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودرو‌های عبوری، نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه ۵۵ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران،بزرگراه شهید همت، تقاطع اشرفی اصفهانی روانه شدند.

امیر عباس عادل فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حامل چهار نفر سرنشین مرد حدودا ۲۰ ساله حین حرکت در بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه مسیر و شکستن نرده‌های گاردریل، از ارتفاع ۱۵ متری کنار بزرگراه سقوط کرده و بر روی سطح خیابان مجاور قرار گرفت.

 سقوط آزاد پژو 206 از پل بزرگراه همت (+عکس)

ویدر ادامه گفت: هر چهار نفر سرنشین خودرو سواری که دچار آسیب دیدگی شده بودند با کمک رانندگان خودرو‌های عبوری از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بودند که نیرو‌های آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از ایمن سازی، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 سقوط آزاد پژو 206 از پل بزرگراه همت (+عکس)

منبع: پایگاه خبری ۱۲۵

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین