کد خبر: ۴۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

تماس تلفنی سید حسن نصرالله با اسماعیل هنیه

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان شامگاه روز چهارشنبه طی تماس تلفنی با "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" شهادت تعدادی از مبارزان جنبش های حماس و جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس بیانیه صادر شده از سوی دفتر اسماعیل هنیه که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، سید حسن نصر الله ضمن تسلیت شهادت این مبارزان، بر ایستادگی حزب الله در کنار مقاومت فلسطین تاکید نمود.

 در این بیانیه آمده است که هنیه در این گفتگوی تلفنی از سید حسن نصرالله به خاطر تماس تلفنی اش که نشانگر عمق روابط میان گروه های مقاومت و آینده مناسبات دو طرف و نیز تاثیر این روابط بر تقویت جبهه پایداری و مقاومت در منطقه است، تشکر و قدردانی نمود.

هنیه شهادت این مبارزان فلسطینی را یکی از مقاطع صبر و پایداری ملت فلسطین توصیف کرد.

طرفین همچنین در این گفتگوی تلفنی چشم اندازهای روشن مساله فلسطین و امت و چشم انداز اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین را بررسی و خاطر نشان کردند که با وجود چالش های موجود در منطقه و فلسطین، افق های پیروزی روشن است و در این مساله هیچ شکی نیست.

دبیر کل حزب الله همچنین امروز چهارشنبه با صالح عاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" دیدار و درباره آخرین تحولات غزه در سایه تجاوز اخیر و سناریوها و تحولات احتمالی پس از آن بحث و گفتگو کرد.

طرفین دراین دیدار همچنین مساله آشتی ملی فلسطین و اوضاع منطقه را مورد بررسی قرار دادند و بر همبستگی گروه های مقاومت و حمایت آنها از همدیگر در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و تمامی تجاوزات آن علیه جنبش های مقاومت در منطقه تاکید کردند. نصرالله همچنین شهادت تعدادی از فلسطینیان در جریان حادثه اخیر را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در همین راستا، طی گفتگوی تلفنی با دکتر "رمضان عبدالله شلح" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت تعدادی از مبارزان این جنبش را که در جریان بمباران اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

نصرالله در این تماس تلفنی بمباران مذکور را تجاوز آشکار توصیف کرده و از فداکاری ها و پایداری مبارزان مقاومت در غزه و به ویژه برادران مجاهد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تمجید کرد. وی بر ایستادگی و همبستگی حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان با جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نبرد سرنوشت مشترک و آرمان واحد تاکید کرد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین