کد خبر: ۴۸۶۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

دومین اتهام تعرض جنسی علیه «مرد بارانی»

با بالا گرفتن جنبش افشا کردن تعرض‌ها و تجاوزهای جنسی در هالیوود، «داستین هافمن» با شهادت دو زن، به جمع متهمان پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، «گاردین» نوشت: جریان رسوایی‌های اخلاقی در سینمای هالیوود که با شکایت ده‌ها زن از «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده قدر و سرشناس شروع شد، به شکایت بیش از ۴۰ زن از «جیمز توباک» ـ نویسنده و کارگردان آمریکایی ـ  رسید. این جریان در کمال ناباوری «کوین اسپیسی» بازیگر مشهور سریال «خانه پوشالی» را هم در بر گرفت و حالا با شهادت دو زن علیه «داستین هافمن» ادامه‌دار شده است.

اولین زنی که از بازیگر فیلم «مرد بارانی» و «پاپیون» شکایت کرد، «آنا گراهان هانتر» بازیگر و نویسنده‌ای است که مدعی شده در ۱۷ سالگی و زمانی که سر صحنه فیلمبرداری تله‌فیلم «مرگ فروشنده» به عنوان کارآموز حاضر می‌شده، با رفتار و حرف‌های زننده «هافمن» مواجه شده است.

«داستین هافمن» از او عذرخواهی کرد و گفت: «متاسفم اگر او را در موقعیت ناراحت‌کننده‌ای قرار دادم. من برای زنان احترام بسیار زیادی قائلم و از این‌که شاید کاری انجام داده باشم که این زن را در موقعیتی ناراحت‌کننده قرار داده باشد، احساس بدی دارم. متاسفم.»

با این حال، داستان به این‌جا ختم نشد و یک روز پس از انتشار پیام «هافمن»، زن دیگری او را به آزار جنسی متهم کرد. «وندی ریس گاتسیونیس» ـ نویسنده و تهیه‌کننده ـ مدعی شده در سال ۱۹۹۱، این بازیگر اسکاری به او پیشنهاد رابطه جنسی داده و او را تقریبا به گریه انداخته است.

این زن نویسنده درباره دیدار سال ۱۹۹۱ خود با «هافمن» و «موری شیسگال» که قرار بود درباره اقتباس نمایشنامه او در سینما باشد، اما سمت و سوی دیگری به خود گرفت، گفت: کل آن جریان منبع عذاب من شده بود. من فقط نویسنده بودم و او قهرمان من. این عذاب تا مدت‌های مدید با من ماند.

«شیسگال» اما در بیانیه‌ای اعلام کرده هیچ چیز از آن دیدار یادش نمی‌آید و هیچ یک از رفتارهایی را که «گاتسیونیس» توصیف کرده به خاطر نمی‌آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین