کد خبر: ۴۸۶۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

اعتراف جالب فابرگاس درباره مورینیو

هافبک چلسی هنوز جدایی سرمربی پرتغالی از این تیم را فراموش نکرده است و همیشه آن را به یاد می‌آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، سسک فابرگاس هنوز دوران بد چلسی در زمان ژوزه مورینیو را فراموش نکرده است. هافبک اسپانیایی به ۶ ماه پیش از اخراج سرمربی پرتغالی اشاره کرد و به BBC گفت‌: زمانی که بی‌خواب می‌شوم به آن دوران فکر می‌کنم. از خودم می‌پرسم چرا آن اتفاق (اخراج مورینیو) افتاد. یک اتفاق خجالت‌آور بود. تیم مانند چند ماه قبل خود نبود و مقصر این موضوع سرمربی نبود.

در آن زمان علاوه بر این که تیم ضعیف عمل می‌کرد، فابرگاس نیز همیشه توسط هواداران هو می‌شد و طرفداران چلسی او را "موش" می‌نامیدند. فابرگاس در این رابطه اظهار کرد: هنوز این قضیه مرا اذیت می‌کند چون خودم را جای هواداران می‌گذارم و می‌گویم این بازیکنان به خودشان زحمت نمی‌دهند حتی تلاش کنند. در واقع ما بازی کردن را فراموش کرده بودیم. با خود واقعی‌مان فاصله گرفته بودیم. با این حال این اتفاق افتاده بود و احساس بدی نسبت به آن دارم.

فابرگاس دوباره به مورینیو اشاره کرد و گفت‌: هنوز با او در ارتباط هستم. مورینیو سرمربی است که بهترین احساس را هنگام کار کردن با او داشتم. رابطه خوبی با هم داشتیم. به جز آرسن ونگر، مورینیو تنها کسی است که خیلی زیاد با او در ارتباطم.

هافبک ‌اسپانیایی با اشاره به دوران جوانیش و زمانی که ۱۶ ساله بود و بارسلونا را ترک کرد اظهار کرد: ونگر تعطیلاتش را متوقف کرد تا به من پیشنهاد بدهد. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. در آن زمان همه توجه‌ها به آندرس اینیستا معطوف بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین