کد خبر: ۴۸۶۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
همراهی اروپا با آمریکا علیه ایران نشانه خیانت است

خطیب نماز جمعه تهران: مرحبا به رئیس‌جمهور کشورمان/خاک بر سر آمریکا که می‌گوید سپاه تروریست است/در میان تجار اروپایی که به ایران می‌آیند، جاسوس‌ هست

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه همراهی اروپا با آمریکا نشانه خیانت است، ادامه داد: مسئولین نظام توجه داشته باشند ما آن کشور اروپایی که همراه اروپاست و برنامه‌هایش همان برنامه‌های آمریکاست را دشمن خود و انقلاب می‌دانیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران، با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان و تسخیر لانه حاسوسی گفت: مبارزه با طاغوت، مقاومت در برابر دشمن و ایستادن در برابر توطئه‌های آمریکا، تنها یک مسئله سیاسی نیست، بلکه مسئله‌ای سیاسی و دینی است چراکه ریشه اینگونه مسائل، در دین است.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، وی افزود: سکوت و بی اعتنایی در برابر طاغوت و توطئه‌های آن در هر زمان و مقطعی، فساد را گسترش می‌دهد.

خطیب نماز جمعه تهران: مرحبا به رئیس‌جمهور کشورمان/خاک بر سر آمریکا که می‌گوید سپاه تروریست است/در میان تجار اروپایی که به ایران می‌آیند، جاسوس‌ هست

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه همراهی اروپا با آمریکا نشانه خیانت است، ادامه داد: مسئولین نظام توجه داشته باشند ما آن کشور اروپایی که همراه اروپاست و برنامه‌هایش همان برنامه‌های آمریکاست را دشمن خود و انقلاب می‌دانیم.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه غیظی که اروپایی‌ها از نظام ما دارند و آن را زیر لبخند پنهان کرده‌اند را ما باید ببینیم، گفت: چه بسا در میان تجار اروپایی که به کشور می‌آیند، جاسوس‌هایی باشند؛ مسئولین باید بسیار هوشیار باشند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه چه بسا پیشنهاد آنها در ظاهر خوب باشد اما ما باید درون را بنگریم، تاکید کرد: دست چدنی آنها را در زیر پوشش مخملی باید دید، مسئولین باید بیدار باشند و دقت کنند، که البته بیدار هستند و من تاکید می‌کنم.

وی با بیان اینکه حرکات ابلهانه ترامپ به خوبی روشن کرد که این‌ها چه عناصری هستند، گفت: مبادا ما در برابر دشمن حالت انفعال به خود بگیریم، باید فعال باشیم و توطئه های دشمن را بشناسیم و قبل از آنکه او بخواهد توطئه‌های خود را اعمال کند، ما باید ضربه را وارد کنیم.

وی ادامه داد: مگر کسی باور می‌کرد که شاه به این سادگی‌ها از بین برود، می‌گفتند او پشتوانه جهانی دارد اما دیدیم که با حرکت مردم او نابود شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: خاک بر سر آمریکا که می گوید سپاه یک نیروی تروریست است، سپاه یعنی این ملت. خداوند ان‌شاالله تروریستها که در راس آنها آمریکاست را نابود کند.

آیت الله موحدی کرمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت، اجلاس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، روسیه و آذربایجان را داشتیم که دستاوردهای خوبی داشت، گفت: «تحکیم بیشتر روابط»، «اقتدار جمهوری اسلامی ایران» و «احترام پوتین به نظام جمهوری اسلامی و شخص رهبری»، از جمله این دستاوردها بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: به مسئولان دبیرستان‌ها و دبستان‌ها توصیه می‌کنم که این مغزهایی که در اختیار شماست، امانت‌های خدا در دستان شماست، اهمیت امانت را فراموش نکنید؛ در 2 طرف پل صراط پیوسته دو سئوال از عبورکننده می شود، یکی راجع به امانات و دیگری راجع به صله رحم و خویشاوندان.

به نوشته میزان، وی همچنین گفت: مبادا در میان مسئولان ما مسئولی باشد که اسیر دنیا و مال و ثروت باشد، حقوق بعضی افراد را در حد 17 میلیون تومان رساندید، بسیار خوب، اما آیا به فکر آن کارگری که در معدن زغال سنگ کار می کند هستید؟ به فکر کسانی که نمی توانند خانه ای اجاره کنند هستید؟

آیت الله موحدی کرمانی همچنین خاطرنشان کرد: در پایان لازم می‌دانم، به برادر عزیز و گرانقدرم، سردار لشکر اسلام، بازوی توانمند انقلاب و خار چشم اعدا و یار رهبر انقلاب «حاج قاسم سلیمانی» درگذشت والد مکرمشان را تسلیت بگویم.

به نوشته تسنیم، امام جمعه موقت نماز جمعه تهران همچنین گفت: برای طاغوت‌ها انسانیت مطرح نیست، فضیلت و تقوا مطرح نیست. آنها فضیلت را نه می‌شناند و نه آن را باور دارند، آنها به دنبال منافع خودشان هستند. مرحبا به رئیس‌جمهور کشورمان که گفت: عجیب!  می‌گویند باز مذاکره کنیم! نامردها؛ شما مذاکره قبلی را زیر پا گذاشتید باز توقع دارید ایران با شما مذاکره کند این هم یک نکته دیگری  است که باید طاغوت را شناخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Norway
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
3
جاسوس
پس دستور فرمایید کلیه درب های مملکت را مهر و موم کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
1
چرا بيخودي تهمت جاسوسي مي زنيد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین