کد خبر: ۴۸۶۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

نجف و کربلا شهردار دارد و نجفی شهردار تهران است

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از سفر شهردار تهران به نجف اشرف در روز سه شنبه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
امین عارف‌نیا در آخرین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: شهرداری تهران در راستای اقدام ملی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اقدام به ارائه خدمات شهری در پایانه‌های مرزی و همچنین دو شهر نجف و کربلا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری تهران در نجف و کربلا اقدام به ارائه خدمات به زائران حسینی خواهند کرد، گفت: تصمیمات لازم در این زمینه انجام شده و ما به دنبال این هستیم تا خدمات با کیفیت مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

عارف‌نیا همچنین از سفر محمدعلی نجفی شهردار تهران به نجف اشرف و حضور در پیاده روی اربعین در روز سه شنبه خبر داد و گفت: دیدار و ملاقات با استانداران نجف و کربلا و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شهرداری تهران و این دو نهاد از جمله برنامه‌های سفر پیش روی نجفی است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره اینکه آیا امسال نجفی قصد دارد در طول راهپیمایی اربعین، شهردار کربلا یا نجف شود، گفت: هم کربلا شهردار دارد و هم نجف شهردار خودش را دارد. آقای نجفی شهردار تهران هستند و صرفا برای حضور در این حرکت عظیم میلیونی به نجف سفر می‌کنند.

وی درباره بودجه شهرداری تهران برای راهپیمایی اربعین نیز گفت: ۱۰ میلیارد تومان تمام بودجه‌ای است که امسال شورای شهر تهران برای هزینه‌کرد شهرداری در راهپیمایی اربعین تصویب کرده و ما تنها همین بودجه را هزینه خواهیم کرد.

به گفته عارف‌نیا، تمامی هزینه‌های شهرداری در اربعین در چهارچوب مشخص بوده و شهرداری تهران به دنبال این است تا در کنار افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، هزینه‌های خود را نیز کاهش دهد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین