کد خبر: ۴۸۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

مسابقه عکس "قاب عاشقی" در اینستاگرام بانک تجارت

بانک تجارت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی با برگزاری مسابقه عکس "قاب عاشقی" به خالق چهار عکس برگزیده و تاثیر گذار از راهپیمایی عاشقان حسینی در این رویداد مذهبی جایزه می دهد.
آفتاب‌‌نیوز : این مسابقه در ادامه اقدامات و فعالیت‌های این بانک به‌منظور پاس‌داشت اربعین حسینی برگزار شده و هموطنان عزیز و زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی می‌توانند برای شرکت در این مسابقه عکس‌های منتخب خود از این پویش مذهبی و راهپیمایی اربعین را از طریق دایرکت به اینستاگرام بانک تجارت ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، مهلت شرکت در این مسابقه از 13 لغایت 22 آبان‌ماه در نظر گرفته شده و عکس‌های برگزیده و منتخب پس از داوری حداکثر تا پایان آبان‌ماه اعلام خواهد شد. بانک تجارت به 4 عکس برگزیده و تاثیر گذار این مسابقه جوایزی همچون یک کمک هزینه 15.000.000 ریالی سفر به عتبات عالیات و 3 کمک هزینه 5.000.000 ریالی سفر به مشهد مقدس اهدا می کند.

گفتنی است بانک تجارت امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با ایام اربعین حسینی با برپایی موکب‌های عزاداری و استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار در پایانه‌های مرزی غرب و جنوب کشور به زائران کربلای معلی ارائه خدمت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین