کد خبر: ۴۸۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش در قدس/۴ قبضه سلاح سرد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش خبر داد و گفت: تعداد ۳ قبضه سلاح سرد قمه و یک عدد پنجه بکس کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ شاهپور فلاحی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس  به دنبال وصول گزارش های متعدد از سوی شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت ، اخاذی ، قدرت نمایی با سلاح سرد و نیز عربده کشی در ملا عام  از سوی تعدادی از اراذل و  اوباش مشهور در سطح شهرستان، پس از هماهنگی قضائی  دستگیری نامبردگان در دستور کار عوامل انتظامی قرار داد.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و بهره گیری از شگردهای پلیسی محل مخفی گاه متهمان در  قهوه خانه ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهمان که دارای سوابق متعدد مجرمانه بودند، بدون وارد کردن خسارت مالی و جانی دستگیر شدند . 

به گزارش مهر، فلاحی اذعان کرد: در این عملیات تعداد ۴ نفر از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان دستگیر و در  بازرسی بدنی صورت گرفته، تعداد ۳ قبضه سلاح سرد قمه و یک عدد پنجه بکس کشف شد و  متهمان  دستگیر شده جهت سیر مراحل قضائی به مقر انتظامی دلالت و با همکاری مناسب دستگاه قضائی نامبردگان تا تعیین تکلیف با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان قدس به کسانی در صدد ناامن کردن جامعه هستند اجازه خود نمایی نخواهد داد و در کمترین زمان ممکن با هرگونه مظاهر علنی بی نظمی و هنجارشکنی با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین