کد خبر: ۴۸۷۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

پیروزی آسان پرسپولیس در دیدار دوستانه

پرسپولیس در دیداری دوستانه با پنج گل شهرداری ورامین را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه از ساعت ۱۶ ورزشگاه شهید کاظمی تهران به مصرف شهرداری ورامین رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد. علی علیپور (دوبار)٬ شایان مصلح، سیامک نعمتی و امین اسدی برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

در نیمه نخست این دیدار که با برتری نسبی پرسپولیس همراه بود، سیامک نعمتی توانست با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه دروازه شهرداری ورامین را باز کنند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یابد.

در نیمه دوم، بازی برابر دنبال می‌شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت علی علیپور روی پاس سیامک نعمتی در موقعیت تک به تک با دروازبان شهرداری ورامین قرار گرفت و توانست این توپ را تبدیل به گل کند.

پنج دقیقه بعد شایان مصلح روی پاس محسن مسلمان، گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند. دقیقه ۷۰ هم علی علیپور توپی را که در داخل محوطه جریمه به او رسید با ضربه‌ای زیبا تبدیل به گل چهارم پرسپولیس کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد بازیکن شهرداری ورامین توانست یکی از گل‌ها را جواب بدهد اما باز هم پرسپولیسی‌ها حمله کردند و امین اسدی گل پنجم را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به پایان برسد.

از حواشی این دیدار می‌توان به حضور دو بازیکن پرسپولیس با شماره ۲۶ اشاره کرد.

در این دیدار حسین ماهینی که در تمرین دیروز (یک‌شنبه) پرسپولیس مصدوم شده بود حضور نداشت. شایان مصلح هم پس از بازگشت از سفر کربلا در این دیدار به میدان رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین