کد خبر: ۴۸۷۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

سرگردانی قهرمان جهان در فرودگاه مادرید /عکس

تیم ملی بدنسازی کشورمان بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی 2017 اسپانیا برای بازگشت به ایران در فرودگاه مادرید سرگردان هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
 درحالی که هنوز 2 روز از قهرمانی تیم ملی بدنسازی کشورمان در مسابقات جهانی 2017 نگذشته و ملی پوشان ایران در اسپانیا هستند، روایت های عجیب و غریبی از این کشور به گوش می رسد.
ماجرا از این قرار است که روز یکشنبه و بعد از پایان مسابقه، به ملی پوشان گفته می شود که مایل هستند در محل برگزاری مسابقه (بنی دورم) بمانند یا اینکه به مادرید بروند؟ ملی پوشان هم در یک توافق جمعی به این نتیجه می رسند که یک روز باقی مانده را در همان بنی دورم بگذرانند و روز سه شنبه (امروز) به مادرید سفر کنند تا از آنجا به استانبول و سپس تهران پرواز کنند.
 
عجیب تر از قهرمانی؛ 30 ساعت بی پناهی در اسپانیا!
مسئولان همراه تیم بدنسازی شامل رئیس، نایب رئیس، نماینده وزارت ورزش و رئیس یکی از هیئت ها روز دوشنبه به مادرید رفتند اما  ملی پوشان به همراه کادر فنی در بنی دورم باقی ماندند. ملی پوشان تصور می کردند که یک روز باقی مانده را هم در همان هتل خواهند بود اما قبل از ظهر دوشنبه به ملی پوشان گفته شد که باید هتل را ترک کنند. بدنسازان ایرانی هم از ظهر دوشنبه تا نیمه شب بدون اینکه جای مشخصی داشته باشند، وقت گذراندند و ساعت 12 شب برایشان اتوبوس شد که سفری 4-5 ساعته به مادرید داشته باشند!

ساعت 5 صبح به وقت اسپانیا، تیم ملی بدنسازی به فرودگاه رسیدند و اکنون باید 12 ساعت دیگر را در فرودگاه بگذرانند تا بعد از 30 ساعت از زمان ترک هتل، از مادرید به استانبول و از آنجا به تهران پرواز کنند.

در این میان گفته می شود به هر ملی پوش 100 یورو به عنوان پول تو جیبی پرداخت شده است!

سرگردانی قهرمان جهان در فرودگاه مادرید /عکس

افکار نیوز 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین