کد خبر: ۴۸۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
فرماندار اسدآباد:

هنوز انگیزه متهم به قتل زن 30 ساله همدانی محرز نشده است

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هنوز انگیزه متهم به قتل زن 30 ساله که جسد وی در گردنه اسدآباد کشف شده بود، محرز نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین افشاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کشف جسد زنی 30 ساله همدانی در گردنه اسدآباد در ماه گذشته و دستگیری فرد مظنون و متهم به قتل پرونده، از محرز نبودن انگیزه قتل توسط متهم خبر داد و تأکید کرد: نمونه پاتولوژی برای سم‌شناسی به آزمایشگاهی پیشرفته فرستاده شده و فعلا پرونده برای اعلام حکم منتظر نتیجه آزمایش است.

وی با اشاره به قتل دو برادر اسدآبادی در یک واحد گاوداری واقع در روستای هودرج و دستگیری قاتلان دو برادر در کمتر از ٣٠ ساعت اظهار کرد: این قاتلان در کمتر از ٣٠ ساعت دستگیر و به قتل خود که با تبانی یکدیگر انجام داده بودند، اعتراف کردند.

افشاری با بیان اینکه دستگیری و اعتراف قاتلان به قتل در کمترین زمان نشان از ضریب امنیتی بالای شهرستان دارد، تصریح کرد: قاتلان دو برادر با وجود طراحی نقشه قتل اخیر به صورت پیچیده و با برنامه‌ریزی یک‌ماهه که تلاش کرده بودند از خود ردی به جا نگذارند و در محیطی به دور از مناطق مسکونی شهر و روستا، با انگیزه سرقت و خصومت شخصی دست به قتل دو برادر جوان در یک گاوداری زده بودند، با اقدامات تأمینی و تخصصی عوامل انتظامی در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خاطر مردم از قتل رخ داده شدیدا جریحه‌دار و مکدر شد، افزود: سیر قانونی پرونده قتل دو برادر از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری است و به طور قطع مجرمان بسزای عمل خود خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره مجدد به ضریب امنیتی بالای شهرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون موردی از قتل در شهرستان وجود نداشته و قتل اخیر تنها مورد اتفاق افتاده در شهرستان است .

رئیس شورای تأمین شهرستان اسدآباد اظهار کرد: کسانی‌که به دنبال ناامنی فضای جامعه باشند با اقتدار عوامل انتظامی و امنیتی با آنان برخورد و در کمترین زمان با اشد مجازات مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد از ضریب امنیتی بالایی برخوردار بوده و شرایط کاملا امن و مناسبی دارد و اجازه نمی‌دهیم برخی این شرایط امن را ناامن کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: از افرادی‌که در خانه‌باغ‌ها و سکونتگاه‌های اطراف شهرها و روستاها اتراق دارند، خواستاریم امور ایمنی مکان موردنظر را با نصب دوربین مداربسته و ایمنی درها و پنجره‌ها رعایت کنند و در به‌کارگیری افراد به عنوان سرایدار و نگهبان احتیاط لازم را داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین