کد خبر: ۴۸۹۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

درصورت جذب بازیکن جدید 10 بازیکن را کنار می گذارم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در صورت جذب بازیکن در تیم، 10 نفر از بازیکنان فعلی ملوان را کنار می گذارم.
آفتاب‌‌نیوز :
 نادر دست نشان غروب سه شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تیم حریف در کارهای دفاعی حساب شده عمل کرد.

وی با اشاره به دفاع مستحکم تیم گل گهر سیرجان افزود: ملوانان در خط دفاعی و در هفته های قبل هم اشتباهات بازی امروز را انجام داده بودند و در این خصوص به آنها تذکر و هشدار داده بودم.
دست نشان با اعلام نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در خط دفاعی و حمله تیم ملوان تصریح کرد: با وجود دست یافتن به چند موقعیت ، به دلیل تعلل بازیکنان و کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه نتوانستیم به گل دست یابیم .

وی آخرین استراتژی خود در هدایت تیم را انجام بازی مستقیم عنوان و اظهار کرد: گوش ندادن به حرف مربی ربطی به مسائل تاکتیکی ندارد و ناشی از عدم آمادگی ذهنی بازیکنان است.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با اشاره به ناکامی در جذب چند بازیکن در ابتدای فصل به‌دلیل مشکلات مالی تیم افزود: ملوان آبروی من است و یقه بازیکنان بی‌تفاوت را می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان ساعت 14 و 30 امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با کسب این تساوی و با مجموع 17 امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفت .

ملوانان در ادامه رقابتها ساعت 14 و 15 دقیقه روز سه شنبه 30 آبان ماه جاری میهمان تیم خونه به خونه بابل هستند و گل گهر سیرجان در همین روز میزبان تیم راه آهن خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین