کد خبر: ۴۸۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

خانواده مهرداد اولادی طلبکار جدید پرسپولیس تهران

خانواده مهرداد اولادی بازیکن فقید قائمشهری که سال ها برای پرسپولیس بازی کرد با داشتن سند ۴.۵ میلیارد ریالی ،به جمع طلبکاران این تیم لیگ برتری کشور اضافه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
خانواده مرحوم اولادی که حدود ۱۸ ماه از مرگش می گذرد ، می گویند که با وجود دوندگی و مراجعه چندین باره به باشگاه پرسپولیس تهران ، موفق به دریافت طلبشان نشدند.
مهرداد اولادی چهارم خرداد که سال ۶۴ در قائمشهر استان مازندران متولد شد و در ۳۱ سال زندگیش ، علاوه بر عضویت در تیم ملی بزرگسالان ایران در تیم های نساجی قائمشهر ، ملوان انزلی ، پرسپولیس ، استقلال ، نفت تهران و الشباب امارات بازی کرد.
 
اولادی ۳۱ فروردین ماه سال ۹۵ به دلیل نامعلومی در منزل شخصی خود در تهران درگذشت و در گلزار روستای زادگاهش در قائمشهر به خاک سپرده شد.
پدر مهرداد اولادی که طلب ۴.۵ میلیارد ریالی فرزندش را برای سر و سامان دادن به مزارش می خواهد ، گفت که تاکنون هیچ یک از مسئولان این تیم تهرانی که فرزندش مدت های زیادی برای آنها افتخار آفرینی کرده ، حاضر نشدند که برای پرداخت طلب پسرش او را بپذیرند.
 
اکبر اولادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حالی مسئولان پرسپولیس این روزها حتی اجازه ورودم را به باشگاه نمی دهند که پس از مرگ پسرم در سفر به قائمشهر ، بارها قول دادند که در کمترین زمان مطالبات فرزندم را بپردازند.
پدر این بازیکن فقید مازنی که وضعیت نابسامان قبر فرزندش به عنوان فوتبالیست عضو تیم ملی ایران و سرشناس داخل و خارج کشور، این روزها سخت آزارش می دهد ، گفت که باید مسئولان باشگاه سرخپوشان به پاس روزهای خوبی که فرزندش برای این تیم خلق کرد، لااقل طلبش را بپردازند.
 
اولادی گفت : برای من این روزها سامان دادن به قبر پسرم از نان شب هم ضروری تر است ، ولی خودم با وضعیت اقتصادی موجود این توانایی را ندارم و چشمم به دریافت طلب فرزندم از پرسپولیس خیره ماند.
پدر مهرداد اولادی بازیکن فقید مازنی سرخآبی که به گفته خودش نه راه فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای شکایت می داند گفت که برای طلبم از مدیران پرسپولیس خواهش می کنم این کار را هر چه سریع تر انجام دهند.
 
هم اکنون حدود ۱۰۰ بازیکن مازنی در تیم های لیگ برتری فوتبال توپ می زنند که حدود ۱۰ بازیکن در تیم های سرخآبی حضور دارند.
در سال ۹۵ به فاصله کمتر از ۶ ماه ۲ بازیکن سرشناس مازنی عضو باشگاه پرسپولیس هادی نوروزی (۲۴)کاپیتان این تیم و مهرداد اولادی (۳۳) جان باختند.
ايرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین