کد خبر: ۴۸۹۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳

بدهی 18 هزار میلیاردی شهرداری تهران به "بانکها"

معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد: بانک‌ها بزرگترین طلبکار شهرداری تهران هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
سمیع الله مکارم حسینی  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای پرداخت دیون و بدهی به پیمانکاران با بیان اینکه برآورد ما از حجم بدهی شهرداری تهران حدود 30 هزار میلیارد تومان است گفت: از این میان حدود 9000 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران و 18هزار میلیارد و 500 میلیون تومان نیز مطالبات بانک‌ها از شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه حدود 14 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های مربوط به بانک‌ها متعلق به بانک شهر است، گفت: این رقم بدهی در دفاتر ثبت شده اما قراردادهای باز و یا پروژه‌هایی که قرار داد بسته نشده اما انجام شده اند نیز در شهرداری وجود دارد که ارقام آنها تعیین نشده است و لازم به ذکر است این هزینه‌ها،  فارغ از 22هزار میلیارد تومانی است که  برای اتمام پروژه های نیمه تمام احتیاج است.

مکارم حسینی افزود: در وهله اول در حال شناسایی و طبقه بندی مطالبات پیمانکاران هستیم تا مشخص شود این حجم بدهی مربوط به کدام معاونت،‌ سازمان و یا منطقه بوده است.

معاون مالی شهرداری تهران با بیان اینکه  بزرگترین طلبکار شهرداری بانک‌ها هستند. گفت: با این حال پرداخت دیون پیمانکاران در اولویت اول قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین