کد خبر: ۴۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

تراکم سنگین ترافیکی و جمعیتی در محورهای ورودی مشهد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تراکم ترافیکی و خودروی و نیز جمعیت زائران پیاده در تمامی محورهای جاده ای ورودی به مشهد بسیار سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ هادی امیدوار افزود: تمامی زائران پیاده هم اکنون به محدوده 70 کیلومتری مشهد رسیده اند و تراکم جمعیت در این محدوده ها بسیار بالاست. 
وی اظهار کرد: در این میان تردد خودروهای ناوگان عمومی و نیز شخصی هم در طول محورهای منتهی به مشهد بسیار سنگین است. 
وی افزود: بر این مبنا هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی ورودی به مشهد از کمربند 70 کیلومتری مملو از جمعیت زائران پیاده و نیز خودروهاست و در این شرایط رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه از سوی رانندگان برای حفظ و سلامت خود آنها و نیز زائران پیاده بسیار ضروری است. 
وی تاکید کرد: رانندگان در طول مسیرها با توجه به پایگاه ها و ایستگاه های صلواتی فعال شده استراحت مناسب و لازم را داشته باشند و از رانندگی های طولانی مدت، توام با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند. 
سرهنگ امیدوار افزود: صبح امروز در مسیر سبزوار - نیشابور یک حادثه واژگونی خودرو به علت خستگی راننده رخ داد که منجر به مرگ یک نفر شد. 
وی گفت: هم اکنون از 70 کیلومتری محور قوچان - مشهد، نیشابور - مشهد و نیز محور تربت حیدریه - مشهد از رباط سفید و همچنین فریمان به مشهد و از 60 کیلومتری محور سرخس - مشهد و 20 کیلومتری محور کلات به مشهد و نیز شاندیز شاهد حجم گسترده ای از زائران پیاده در کنار ترافیک خودروی هستیم . 
بر اساس برآوردها امسال مشهد در ایام پایانی ماه صفر میزبان چهار میلیون زائر و مسافر است. پارسال حدود 3.5 میلیون زائر و مسافر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد سفر کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین