کد خبر: ۴۹۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۴۱

پزشکان در چهارچوب لیست تجویز کنند

آفتاب‌‌نیوز : وي با تاكيد بر اينكه بحث دارو در كشور بحثي جدي است، اظهار داشت: بزودي ليست اين داروها را اعلام مي‌‏كنيم تا پزشكان نيز در چارچوب همين ليست دارو تجويز كنند. 

كاظمي با اشاره به اينكه وزارت رفاه و تأمين اجتماعي سال گذشته 46 درصد افزايش بودجه داشته است، گفت: اين ميزان در سازمان بهزيستي 78 درصد بوده است اما براي ارائه خدمات به مددجويان كفايت نمي‌‏كند. 

وي در پاسخ به سوالي درباره وضعيت بودجه و اعتبار سازمان تأمين اجتماعي اظهارداشت: مشكلات سازمان تأمين اجتماعي نظير سازمان بازنشستگي است، بايد كسوراتي كه صورت مي‌‏گيرد، در جايي سرمايه‌‏گذاري شود تا سرمايه‌‏ها مولد باشد. 

وزير رفاه و تامين اجتماعي تاكيد كرد: قوانين وضع شده ديوني را برعهده سازمان قرار داده كه بايد پرداخت شود و از سويي ممنوعيت استخدام باعث ورودي كم و خروجي زياد شده است. 

كاظمي گفت: براي حل بخشي از مشكلات سازمان تأمين اجتماعي بايد ورودي‌‏ها را افزايش داده و سرمايه‌‏گذاري‌‏هاي خود را بيشتر كنيم و از سويي مطالباتي از دولت داريم كه بايد دريافت شود. 

وي درباره نحوه اجراي سهام عدالت اظهارداشت: در حال تكميل آمار و اطلاعات درباره دهك‌‏هاي پايين جامعه هستيم.
وزير رفاه و تأمين اجتماعي افزود: البته آمار و اطلاعات درباره سازمان بهزيستي و كميته امداد تا يك ماه ديگر آماده خواهد شد. 

كاظمي گفت: در صورتي كه آمار و اطلاعات كامل داشته باشيم، سهام به طور دقيق و عادلانه تقسيم مي‌‏شود.
وي درباره موضوع بازنشستگي بيش از موعد اظهار داشت: اين قانون بصورت آزمايشي اجرا شده بود و الان مدت آن به پايان رسيده است و براي اجراي مجدد بايد قانوني جديد تصويب شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین