کد خبر: ۴۹۰۶۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

راه علیرضا بیرانوند و پرسپولیس جدا می‌شود؟

شاید واکنش اولیه بیرانوند به برخی از هواداران پرسپولیس که به تشویق رادوشوویچ می‌پرداختند احساسی و از روی عصبانیت بود اما دومین هیس او در لحظه خروج از میدان خطایی باورنکردنی از اوست.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که روز گذشته جو سنگینی را در استادیوم آزادی علیه خود می دید، جنجال را از درون زمین تا رختکن ادامه داد تا روزهای سختی را پیش پای خود بگذارد.
 
به گزارش آفتاب‌نیوز، او که در پایان بازی با سایپا از یک تصمیم مهم برای زندگی خانوادگی و پیوستن به تراکتورسازی برای خدمت سربازی و لژیونر شدن خبر داده بود، بنا به آنچه انتظار می‌رفت، با واکنش منفی و سرد هواداران پرسپولیس مواجه شده بود و در نیمه دوم بازی دیروز طاقت از دست داد و در توپی که آن را دو ضرب مهار کرده بود با دست راست علامتی به هواداران جایگاه تیفوسی‌ها فرستاد که این حرکت از دید دوربین‌ها دور نماند و تصویر بیرانوند در حال تقابل با هواداران سرخپوش به سرعت، مرزها را در نوردید.

اما در حالی که تصور می شد بیرانوند با مسلط شدن به اعصابش به این قائله خاتمه دهد، او پیش از ترک میدان و در ورودی تونل منتهی به رختکن، این بار در تقابل با هواداران روبروی جایگاه نیز علامت هیس نشان داد تا مشخص شود چالش او با پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها همچنان پابرجاست.
 
بنا بر آنچه که در اخبار منتشر شده است بیرانوند در پایان بازی با ناراحتی تمام در رختکن واکنش‌های تندی نشان داد که با برخورد سیدجلال حسینی و در ادامه کریم باقری نیز همراه بوده است؛ بیرانوند که به شدت نسبت به شعارها شکایت داشت با داد و بیداد خود این موضوع را به رختکن کشانده بود که ابتدا سیدجلال که از طریق یکی دیگر از بازیکنان متوجه حرکت هیس او شده بود با جملات خود به او حمله کرد و بابت این رفتار بچه گانه او را مورد شماتت قرار داد. بیرانوند که به دنبال راهی برای تبرئه خود بود، با اعلام اینکه مگر چه گناهی مرتکب شده بار دیگر صدای خود را بلند کرد که دیگر بازیکنان و از جمله کریم باقری نیز به او حمله کرده و از دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم خواستند مشکل خود را در باشگاه حل کند و دست از این رفتار بردارد.

حالا با تقبیح عمومی این حرکت، برانکو ایوانکوویچ نیز زیر فشار هواداران است تا این دروازه‌بان را با تنبیه انضباطی مواجه کند؛ دروازه‌بانی که می‌خواهد شماره یک تیم ملی در جام جهانی روسیه باشد و شاید همین مساله برای او یک حاشیه امنیت خاص ایجاد کرده است؛ اما در شرایطی که تمرین ریکاوری پرسپولیس از دقایقی دیگر در ورزشگاه خیریه عمل آغاز می‌شود، به نظر می‌رسد روزهای سختی در انتظار بیرانوند باشد؛ چراکه اینطور به نظر می‌رسد که او مسیر خروجش را از این باشگاه ریل گذاری کرده و این مساله با توجه به بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس قطعا کادرفنی، بازیکنان و هواداران غیر قابل قبول و گذشت است.

تصمیمی که در این مقطع اصلا به نفع او نخواهد بود و مطمئنا هر تصمیمی از سوی برانکو می‌تواند زنگ خطر بزرگی برای او در آستانه جام جهانی محسوب شود. سرمربی کروات سرخپوشان که بعد از اطلاع از حواشی عجیب او در دیدار مقابل پدیده اعلام کرده بود با گلر جوان تیمش برخورد خواهد کرد تاکنون نشان داده در خصوص بحث بی‌انضباطی شاگردانش کوتاه نخواهد آمد و این مساله را در قبال ستاره‌هایی مثل پیام صادقیان، فرناندو گابریل و رامین رضاییان به خوبی نشان داده بود.

بیرانوند که رفتار غیرحرفه‌ای او پیش از این نیز دردسرهای بزرگی برایش شکل داده بود و حتی به اخراج و سکونشینی در نفت تهران منتهی شده بود، این بار در صورت تداوم و تکرار رفتاری که طی هفته‌های اخیر در پیش گرفته احتمالا باید قید حضوری ثابت در ترکیب پرسپولیس و به طبع آن تیم ملی را نیز بزند. ذخیره شدن او در این مقطع محتمل‌ترین تصمیم انضباطی‌ است که برانکو در خصوص بازیکن جدایی طلبش خواهد گرفت و تداوم این اتفاق می‌تواند ضمن ایجاد شرایط روحی و روانی نامساعد برای او، شرایط حضور در جام جهانی و دریافت پیراهن شماره یک را نیز به خطر بیندازد تا عواقب این رفتار گریبانگیر او شود.

این اتفاق درشرایطی رخ خواهد داد که رختکن هم پشت بیرانوند نیست.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
جنبه داشته باش وفراموش نکن که درمیدان آزادی می خوابیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
دراین کشور وضعیت شخصیت رشد یافته گان به این روال است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین