کد خبر: ۴۹۱۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

کشف بیش از ۹تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۹ تن و ۲۸۸ کیلو انواع مواد مخدر در آبان ماه سال جاری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عزیزاله ملکی بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی در آبان ماه سال جاری پلیس استان، ۱۰۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۹ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۹تن و ۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۸تن تریاک، یک تن و ۲۱۰ کیلو گرم حشیش، ۶۶ کیلو و ۵۲۶ گرم هروئین و ۱۲کیلوگرم سایر مواد مخدراست.

وی تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را یک هزار و ۲۹۴ نفر عنوان کرد و گفت: در یک ماهه آبان امسال ضمن اجرای ۵۴ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده، هشت باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم و ۳۷۶ نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

بنابر اعلام سایت پلیس، فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین