کد خبر: ۴۹۱۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

رکورد پردرآمدترین مانکن سال جهان شکسته شد+تصاویر

بالاخره پس از ۱۵ سال رکورد بالاترین میزان دستمزد پرداختی به بوندشن شکسته شد و اکنون پردرآمدترین مدل زن جهان «کندال جنر» است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- «ژیزل بوندشن» مانکن برزیلی متولد ژوئیه ۱۹۸۰میلادی و دوست سابق لئوناردو دی کاپریو ستاره هالیوود‌ که پردرآمدترین مانکن جهان محسوب می‌شود در نهایت رکوردش شکسته شد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، روزنامه بریتانیایی «ایندیپندنت» با انتشار این خبر اشاره کرده است که بالاخره پس از ۱۵ سال رکورد بالاترین میزان دستمزد پرداختی به بوندشن شکسته شد و اکنون پردرآمدترین مدل زن جهان «کندال جنر» است.

 این روزنامه می‌نویسد: «اگرچه جنر ۲۲ ساله در مقایسه با سنی که دارد، در صنعت مد تازه وارد محسوب می‌شود (در مقایسه با ژیزل ۳۷ ساله) با این حال توانسته درآمد بالایی را کسب کند.

او که خواهر ناتنی کیم کارداشیان است به گزارش نشریه «فوریس»؟ ۱۶.۶ میلیون پوندی (۲۲ میلیون دلار) درآمد در سال جاری داشته است. بخش عمده‌ای از این درآمد در جریان قراردادهای امضا شده او با برندهای معروفی چون ادیداس، La Perla  و Estee Lauder بدست آمده‌اند. هم‌چنین تولیدی کندال + کایلی نیز برای او سود زیادی داشته است و به همراه خواهرانش درآمد خوبی از آن کسب کرده است. 

 ژیزل بوندشن
ژیزل بوندشن
کندال جنر
کندال جنر
کندال جنر
کندال جنر
 ژیزل بوندشن
ژیزل بوندشن
 ژیزل بوندشن
ژیزل بوندشن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
با سلام و احترام
در عرف رسانه ای کشور نمایش سرشانه های برهنه زنان امری مردود است. چرا قبح این مسأله را می شکنید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین