کد خبر: ۴۹۱۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

دبیرکل موتلفه: حالا که مواضع دولت اصلاح شده نباید سراغ طعنه‌زدن به رئیس‌جمهور برویم

دبیرکل حزب موتلفه گفت: حال که مواضع اصلاح شده نباید سراغ طعنه‌زدن به رئیس‌جمهور برویم. من درسیاست خارجی دولت را متفاوت از سابق می‌دانم، این باعث می‌شود که نیروهای معتقد به مقابله با استکبار ، دولت و ملت به یکدیگر نزدیک‌تر از گذشته شوند
آفتاب‌‌نیوز :
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (یکشنبه5آذر) در حاشیه نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام جعفر شجونی در امامزاده صالح (ع) در جمع خبرنگاران درباره گزارش 100روزه ای که  رییس جمهور هفته جاری ارائه خواهد کرد، اظهار داشت: معتقدم ارزیابی از دولت باید با توجه به مشکلات کشور صورت گیرد تا یک قضاوت عادلانه تحقق پیدا کند.

وی افزود: از نظر من دولت تلاش های خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش انجام داده است  چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست دولت ناموفق تلقی شود با اینکه به نظرم در دولت دوازدهم تغییر چندانی برای کادری که میخواهد مسائل کشور را حل کند صورت نگرفته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضع گیری های چند هفته اخیر رئیس جمهور در خصوص مقابله با زور گویی های  آمریکا و اروپا، تصریح کرد: رئیس جمهور موضع گیری های متفاوت دارد که از  این بابت  خوشحال هم هستیم و معتقدیم  اگر دولت یا شخص رئیس جمهور مواضع خود را اصلاح کرده است نباید به سراغ طعنه زدن به رئیس جمهور برویم.

وی خاطر نشان کرد: امروز من سیاست خارجی دولت را متفاوت از سابق می دانم و این باعث می شود که نیروهای معتقد به مقابله با استکبار ، دولت و ملت نزدیک تر از گذشته شوند.

حبیبی درباره اقدامات صورت گرفته توسط دولت در حوزه اقتصادی نیز گفت: ما شاهد موفقیت چشم گیری در حوزه اقتصادی نبوده اما  این قضاوت را که دولت کاملا ناموفق بوده را  شخصا قبول ندارم، کسانی که این موضع را دارند باید خود را جای دولت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در پایان گفت:  اگر دولت نظریه مهم  مقام معظم رهبری را که نجات اقتصاد کشور از اقتصاد دولتی و نفتی است را بتواند پیاده کند و سیاست های اصل 44 را بیش از گذشته دنبال کند می تواند موفقیت های بیشتری در دولت فعلی داشته باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین