کد خبر: ۴۹۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

هیئت علمای بحرین: شرایط جسمانی شیخ عیسی قاسم نگران کننده است/ مردم به خیابان‌ها بیایند

هیئت علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای نسبت به وضع جسمانی شیخ عیسی قاسم ابراز نگرانی شدید کرده و از مردم این کشور خواستند تا برای "دفاع از بحرین" به خیابان‌ها بیایند.
آفتاب‌‌نیوز : در بیانیه صادر شده از سوی علمای بحرین آمده است: زندگی رهبر دینی و ملی ما آیت الله شیخ عیسی قاسم در شرایط بسیار نگران کننده‌ای است و نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد. مقامات بحرین باید بازداشت خانگی و محاصره نظامی ظالمانه علیه ایشان و منزل ایشان را متوقف کنند و هرگونه تاخیر در برداشتن این محاصره به این معنی است که نظام حاکم کاملا آشکارا قصد دارد شیخ را با خونسردی تمام در منزلش به قتل برساند و هیچ معنی دیگری جز این ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المنار، در ادامه این بیانیه آمده است: تمام این محاصره علیه رهبران، جوانان و زنان بحرینی و دین آنها و همچنین بازداشت‌ها و اتهام زنی به مخالفان سیاسی و اخیرا نیز قرار دادن شیخ علی سلمان در تسویه حساب‌های قبیله‌ای میان کشورهای حوزه خلیج فارس که هیچ ارتباطی با ملت بحرین ندارد هم اینها روش‌های نخ نما و شکست خورده‌ای است که مانع حرکت مردم بحرین و درخواست‌هایشان نمی‌شود. زندگی این مرد ربانی که تمام عمر شریفش را در خدمت اسلام گذرانده بسیار ارزشمند است و ما از هیچ تلاشی برای محافظت از وی دریغ نمی کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: در زمانیکه زنگ خطر به صدا در آمده از ملت بزرگ بحرین می‌خواهیم به خیابان‌ها بیایند و راه پیمایی‌های مسالمت آمیز در تمام مناطق کشور در شب جمعه آتی برگزار کنند. این یک خیزش مردمی برای محافظت از کشور و رهبران آن و در اعتراض به سرکوب‌ها و بازداشت‌ها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین