کد خبر: ۴۹۱۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مرکز درمانی جایگزین در مناطق زلزله‌زده همچون سرپل‌ذهاب ساخته می‌شود، گفت: یک‌هزار و 500 عمل جراحی در مناطق زلزله‌زده انجام گرفته است و مصدومان مداوا شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در بازدید از مراکز درمانی تخریب شده مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: مشکل خاصی در بخش پزشکی وجود ندارد و اقدامات خوبی در حوزه بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه انجام گرفته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مرکز درمانی جایگزین در مناطق زلزله‌زده همچون سرپل‌ذهاب ساخته می‌شود، ادامه داد: یک‌هزار و 500 عمل جراحی در مناطق زلزله‌زده انجام گرفته است و مصدومان مداوا شده‌اند.

وی از عاری بودن مناطق زلزله‌زده از بیماری‌های واگیردار و طی شدن مراحل نقاهت بیماران این مناطق خبر داد و عنوان کرد: 170 متخصص، فوق‌تخصص و پرستار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تبریز در منطقه مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش فارس، قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی در مناطق زلزله‌زده حضور مستمر دارند و تا بازگشتن به شرایط عادی استمرار دارد، افزود: 226 پایگاه، مرکز بهداشتی، بیمارستان و خانه سلامت در روند بازسازی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین