کد خبر: ۴۹۲۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

نقاشی آبرنگ هیتلر کشف شد! +تصاویر

اخیرا یک نقاشی آبرنگ از دروازه قدیمی شهر وین کشف شده است که گفته می‌شد یکی از آثار آبرنگ منسوب به هیتلر است.
آفتاب‌‌نیوز : اخیرا یک نقاشی آبرنگ از دروازه قدیمی شهر وین کشف شده است که گفته می‌شد یکی از آثار آبرنگ منسوب به هیتلر است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  آدولف هیتلر به رغم جنایات زیادی که در جنگ جهانی دوم انجام داد، نقاشی زبردست نیز بود.

اخیرا یک نقاشی آبرنگ از دروازه قدیمی شهر وین کشف شده است که گفته می‌شد یکی از آثار آبرنگ منسوب به هیتلر است. با این حال، عده‌ای انتساب این نقاشی به هیلر را رد کرده بودند.

به گزارش پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ موسسه هلندی مستندسازی جنگ (NIOD) پس از بررسی دقیق اعلام کرد، این نقاشی حقیقتا یکی از آثار هیتلر است و امضای هنرمند به شکل (آ. هیتلر) نیز تایید شده است.


آدولف هیتلر بین سال‌های ۱۹۰۹ تا ۱۹۱۳ در وین زندگی می‌کرد و نهایت تلاشش این بود که هنرمند شناخته شده‌ای شود. او معمولا، از روی کارت پستال‌های قدیمی نقاشی می‌کشید و نقاشی از ساختمان‌های تخریب شده و آثار قدیمی شهر وین از دیگر سوژه‌های نقاشی هیتلر بودند. هیتلر پس از آنکه دو مرتبه از سوی آکادمی هنر شهر وین مردود شد، از هنر فاصله گرفت و به سیاست روی آورد.

به گفته کارشناسان، این نقاشی آبرنگ ممکن است از روی یکی از بنای‌های تخریب شده شهر وین-- متعلق به سال ۱۸۹۴ میلادی – کشیده شده باشد.

کارشناس موسسه هلندی مستندسازی جنگ اعلام کرد یک زن که هویت او معلوم نیست این اثر هنری را اهدا کرده است. بنابر اظهارات این زن، پدرش این نقاشی را در بازارچه کیک و کلوچه کمتر از یک پوند خریداری کرده است و زمانی که به خانه می‌آید متوجه امضای هیتلر روی نقاشی شده است.

به گفته کارشناسان نقاشی‌های جعلی زیادی در گردش است که به هیتلر نسبت داده می‌شود که صحت آن‌ها با بررسی دقیق کارشناسان مشخص می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد این نقاشی نیز یکی از آثار جعلی منتسب به هیتلر است که با آزمایش‌های پیشرفته مشخص شد «یک سند تاریخی منحصر به فرد» است.

تاکنون تصمیمی برای حراج این نقاشی از سوی موسسه مستندسازی جنگ اتخاذ نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین