کد خبر: ۴۹۲۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

جنجال در ارومیه/ سارویه و سایپا بر نوار برد

در آغار دیدار های هفته دهم لیگ برتر والیبال سایپا از سد خاتم اردکان گذشت و دیدار شهرداری ارومیه و پیکان ناتمام ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته دهم لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، ارومیه و اردکان آغاز شد.

از ساعت ۱۶ سه دیدار به طور همزمان شروع شد که در مهمترین آن ها شهرداری ارومیه در سالن غدیر از پیکان تهران میزبانی کرد اما این دیدار برنده نداشت و بازی در ست پنجم ناتمام ماند.

ست های این دیدار با امتیاز های ۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۹ بر ۲۵ تمام شد.

در دیگر دیدار شمس تهران در سالن فدراسیون والیبال به مصاف سارویه ساری رفت و در ادامه نتایج ضعیفش سه بر یک مغلوب رقیب شمالی شد.

شاگردان بهزاد محمودی که پس از تزریق منابع مالی به این تیم این هفته ها خوب بازی می کنند در برابر تیم جوان حریف تنها ست دوم را واگذار کردند و با کسب سه امتیاز خارج از خانه یک هفته مانده به پایان دور رفت با چهار برد و شش باخت و کسب سیزده امتیاز جایگاهشان را در میانه های جدول تحکیم کنند.

شمس تهران ۹ امتیازی هم با سه برد و هفت در همان رده دهم باقی ماند.

ست های بازی با امتیاز های ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ به سود زردپوشان ساری تمام شد.

در دیگر دیدار حساس سایپا تهران در سالن آیت الله خاتمی مهمان خاتم اردکان بود که د ادامه روز های خوبش با سرمربی جدید توانست سومین برد پیاپی خود را با شعبان کسب کند و فاصله اش با صدر را کاهش دهد. خاتم باز هم پرنوسان بود و این بار در خانه مغلوب یک تیم دیگر تهرانی شد تا جایگاهش را در خطر ببیند.

سایپا با شش برد و چهار شکست هجده امتیازی شد و در صورت توقف شهرداری ورامین به رده چهارم صعود می کند. خاتم هم با یازده امتیاز احتمالا در پایان هفته رده هفتم را نیز از دست بدهد.
نارنجی پوشان ست های بازی را با امتیاز های ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۷ بر ۲۹ به پایان بردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدار های هفته دهم لیگ برتر والیبال سه دیدار دیگر نیز به طور همزمان برگزار می شود که در مهمترین بازی هفته بانک سرمایه میزبان شهرداری تبریز است. هاوش گنبد با رعد پدافند کاشان دیدار می کند و کاله آمل در خانه به مصاف شهرداری ورامین می رود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین