کد خبر: ۴۹۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال مشخص شد

در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال بانک سرمایه با پیروزی سه بر صفر برابر شهرداری تبریز قهرمان نیم فصل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه دیدار های هفته دهم لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) و از ساعت ۱۷:۳۰ رقابت ها پی گیری شد.

در مهمترین دیدار بانک سرمایه در خانه والیبال میزبان شهرداری تبریز بود که در پایان موفق شد سه بر صفر برابر رقیب مستقیم‌اش به پیروزی برسد و یک هفته مانده به پایان دور رفت به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یابد.

این دو تیم بدون شکست در حالی به مصاف هم رفتند که بانک سرمایه به هیچ عنوان نمی خواست با باخت قهرمانی در نیم فصل را یک هفته به عقب بندازد و در سوی دیگر شهرداری تبریز هم تا به این جا طوفانی کار کرده بود می خواست در تهران دست به خلق شگفتی بزند و اولین شکست مدافع عنوان قهرمانی را رقم بزنند اما در نهاین تیم قدرتمند پایتخت در سه ست پیاپی به برتری دست یافت.

ست های بازی با امتیاز های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به پایان رسید.

یانک سرمایه با سی امتیاز و بدون شکست قهرمان نیم فصل شد و شهرداری تبریز با ۹ برد و یک شکست و با بیست و سه امتیاز در رده دوم باقی ماند.

در دیگر دیدار ها هاوش گنبد دو بر صفر از رعد پدافن پیش است و کاله یک ست از شهرداری ورامین‌گرفته است.

در جدال ته جدولی ها هاوش گنبد در سالن المپیک سه بر یک از سد رعد پدافند کاشان گذشت.

هاوش با این‌پیروزی به سومین بردش دست یافت و با ۹ امتیاز و یک بازی کمتر به رده نهم صعود کرد. رعد پدافند هم بدون برد و امتیاز در قعر جدول ماندنی شد.

ست های بازی با امتیاز های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۶ به سود نماینده گنبد به پایان رسید.

در یکی دیگر از دیدار های حساس کاله آمل در سالن پیامبر اعظم به مصاف شهردتدی ورامین رفت و در پایان با درخشش بازیکنان جوانش توانست سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، شهرداری ورامین با این شکست رده چهارم را از دست داد و با پنج برد و ۱۶ امتیاز به رده ششم نزول کرد. در سوی دیگر شاگردان بهروز عطایی با پنج برد و چهار شکست و یک بازی کمتر امتیازاتشان را به عدد ۱۶ رساندند اما به دلیل معدل بهتر در مکان پنجم قرار گرفتند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین