کد خبر: ۴۹۳۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

تیراندازی در کالیفرنیای آمریکا

دو افسر پلیس بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیای آمریکا به سمت مردی تیراندازی کردند که با در دست داشتن دو قبضه سلاح گرم، قصد ورود به بیمارستان قلب این شهر را داشت. گرگ تری، معاون رئیس پلیس بیکرزفیلد گفت: ما در حدود ساعت چهار و چهل و سه دقیقه بعدازظهر جمعه از طریق افراد درون بیمارستان مطلع شدیم این مرد مسلح بیرون بیمارستان ایستاده است.
آفتاب‌‌نیوز :  پلیس بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیای آمریکا از وقوع تیراندازی در بیمارستان قلب این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بیکرزفیلد، دو افسر پلیس بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیای آمریکا به سمت مردی تیراندازی کردند که با در دست داشتن دو قبضه سلاح گرم، قصد ورود به بیمارستان قلب این شهر را داشت. گرگ تری، معاون رئیس پلیس بیکرزفیلد گفت: ما در حدود ساعت چهار و چهل و سه دقیقه بعدازظهر جمعه از طریق افراد درون بیمارستان مطلع شدیم این مرد مسلح بیرون بیمارستان ایستاده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته تری، این مرد ابتدا به سمت درب شیشه ای پشت بیمارستان شلیک کرد تا از آن وارد بیمارستان شود. این بیمارستان 47 تختخوابی مخصوص بیماران قلب و عروق است.

مرد مسلح با دیدن یکی از عوامل امنیتی بیمارستان، به بیرون ساختمان رفت و در آن جا بود که ماموران مرد مسلح را به ضرب گلوله زخمی کردند. تری گفت: فرد مسلح به سمت نیروهای پلیس شلیک نکرد. نام این فرد اعلام نشده است اما او به بیمارستان دیگری برای مداوا برده شد و هم اکنون (حال او) در وضعیت ثابتی قرار دارد.

به گفته معاون پلیس بیکرزفیلد، در جریان این حادثه فرد دیگری مجروح نشد و هیچ گلوله ای هم درون بیمارستان شلیک نشد. تری گفت: چنین حوادثی به شدت به سلامت (روانی) جامعه و افسران ما آسیب می زند و همه ما متاثر از اینگونه حوادث هستیم.

وی افزود: یک قبضه تفنگ و یک اسلحه کمری از فرد مسلح به دست آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین