کد خبر: ۴۹۳۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

بازیگر ایرانی سفیر کمپین حمل مشعل المپیک شد +‌عکس

نشست خبری کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ با حضور مدیران ارشد سامسونگ الکترونیک ، بهرام رادان سفیر کمپین، ۹ چهره برگزیده حمل‌ مشعل در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : سامسونگ به عنوان یکی از حامیان رسمی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کار انتخاب ۱۵۰۰ نفر از حمل‌کنندگان مشعل المپیک را بر عهده داشت. به همین منظور کمپینی بزرگ برگرفته از روح المپیک در سرتاسر جهان راه‌اندازی شد تا شخصیت‌هایی الهام‌بخش و موثر  به عنوان یکی از ۷۵۰۰ نفر حمل کننده مشعل المپیک زمستانی انتخاب شوند.

سامسونگ ایران نیز طی فراخوانی از تمامی علاقه‌مندان دعوت کرد دلایل خود را برای حضور در مراسم حمل مشعل المپیک به این شرکت اعلام کنند. نهایتا از میان هزاران درخواست ۶ نفر توسط هیات داوران انتخاب شدند. همچنین سه نفر نیز به دلیل فعالیت‌های اجتماعی و زیست محیطی به صورت مستقیم از طرف این شرکت برای حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ دعوت شدند.

مجموع این ۹ نفر در مراسمی با حضور بهرام رادان، بازیگر سرشناس سینمای‌ ایران و پرچمدار این کمپین به طور رسمی معرفی شدند.

المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از بیستم بهمن ماه امسال در شهر پیونگ چانگ کره‌‌جنوبی آغاز می‌شود. اما مشعل این بازی‌ها از دهم آبان ماه، به مدت ۱۰۱ روز، توسط ۷۵۰۰ نفر از ۹۵ کشور جهان، در مسافتی حدود ۲۰۱۸ کیلومتر حمل خواهد شد و به محل برگزاری مراسم افتتاحیه خواهد رسید.

علیرضاتوسلی  یکی از  مدیران  ارشد سامسونگ الکترونیک ، می گوید :«  ابتدا قرار بود تا از ایران تنها سه نفر به مراسم حمل مشعل المپیک اعزام شوند اما پس از استقبال گسترده علاقه‌مندان و دریافت بیش از ۱۶ هزار نامه از سوی مخاطبان کمپین، تصمیم گرفته شد تا سهمیه مشعلداران ایران به ۹ نفر افزایش پیدا کند.»

پس از سخنان کیت شین ، فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ با اشاره به روند انتخاب چهره‌های نهایی برای حضور در این کمپین گفت: «هیات داوران پس از بررسی  ۱۶ هزار نامه هفت نفر را برای حمل مشعل المپیک در کره‌جنوبی انتخاب شدند. در کنار این افراد ما سه نفر را هم خارج از این روند و به صورت مستقیم برای حضور در کمپین دعوت کردیم.

۹ نفری که در کمپین سامسونگ برای حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب شده‌اند  حسن میرزاحسینی عضو تیم ملی اسکی و سنگنوردی جانبازان و معلولین ایران ، عظیم قیچی‌ساز (تنها هیمالیانورد ایرانی ، سیروس انتخابی فعال محیط زیست ، رضا عابدینی فعال اجتماعی ، بهناز شفیعی اولین دختر  موتور ریس سوار  ،  سارا داستان  از اعضای فعال انجمن ام اس ایران ، هلیا باغبانی  نخستین دختر ایرانی که عنوان خلبان دوم را دریافت کرده است ،  فروغ عباسی یکی از اعضای تیم ملی اسکی و تنها نماینده زن ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی ، هایده شیرزادی کارآفرین و فعال محیط زیست می‌شود.

این افراد  همراه بهرام رادان، سفیر کمپین حمل مشعل المپیک از روز ۲۴ آذرماه در برنامه‌های حمل مشعل المپیک زمستانی حاضر می‌شوند. مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ از روز ۱۰ آبان تا ۲۰ بهمن ماه به مدت ۱۰۱ روز در ۱۷ شهر کره جنوبی حمل می‌شود.

بازیگر ایرانی سفیر کمپین حمل مشعل المپیک شد +‌عکس

منبع: خبر ورزشی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین