کد خبر: ۴۹۳۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

جوایز برندگان جشنواره دانشجویی باشگاه مشتریان بانک تجارت اهدا شد

طی مراسمی از دانشجویان شرکت‌کننده در جشنواره دانشجویی باشگاه مشتریان بانک تجارت تقدیر و جوایز برندگان این جشنواره به آنان اهدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : بنابر اعلام بانک تجارت در مراسمی با حضور مشاورین مدیرعامل، مدیر امور سرمایه‌های انسانی، اعضای هیات‌مدیره باشگاه مشتریان بانک تجارت و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر و شهید بهشتی در محل سالن آمفی‌تاتر این بانک برگزار شد، جوایز برندگان بخش‌های مختلف این جشنواره به آنها اهدا شد.

حسینی‌نیا مدیر امور سرمایه‌های انسانی بانک تجارت با اشاره به اینکه بانک تجارت یک بانک دانش‌محور است، گفت: یک سازمان برای شایسته سالاری و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود نیاز به استفاده بهینه از دانش دانشجویان نخبه در ارائه سرویس بهتر به مشتریان دارد و با توجه به پیوند عمیقی که بین بانک تجارت و دانشگاه‌ها وجود دارد، دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره‌ها می‌توانند معرف خوبی برای برند بانک تجارت در بین سایر دانشجویان باشند.

در ابتدای مراسم، پیری مدیرعامل باشگاه مشتریان بانک تجارت با ارائه گزارش از روند برگزاری این جشنواره افزود: باشگاه مشتریان بانک تجارت برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان برنامه‌های خاصی را در قالب جشنواره‌های گوناگون ترتیب داده که امیدواریم با برگزاری اینگونه مراسم‌ها بتوانیم دانشجویان را به استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک بانک تجارت ترغیب کرده و بر اساس امتیازات کسب کرده جوایز ارزنده‌ای به آنها اهدا کنیم.

در بخش‌های مختلف این جشنواره بر اساس نظر هیات داوران به نفر اول جشنواره عکاسی یک دستگاه تبلت و به ۱۰۱ نفر از دانشجویانی که بیشترین امتیاز را از محل تراکنش‌های خدمات غیرحضوری به‌دست آورده‌اند، جوایزی همچون تبلت و دوربین عکاسی اهدا شد.

دارندگان تجارت کارت دانشجویان و مشتریان بانک تجارت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره‌های برگزار شده و جشنواره‌های جدید باشگاه مشتریان به سایت اینترنتی مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین