کد خبر: ۴۹۳۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

فیروز کریمی با جادو جمبل برد؟

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید تیمش تمام راه‌ها برای گلزنی را امتحان کرده اما موفق نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا مهاجری پس از شکست تیمش مقابل گسترش اظهار کرد: فقط می‌توانم بابت این برد به گسترش‌فولاد تبریک بگویم، تمام راه‌های منتهی به گل را رفتیم اما هرچه زدیم به در بسته خوردیم. واکنش خوب حریف، تیر دروازه و حتی پنالتی باعث شدند که نتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. فوتبال جریان دارد و باید در آینده بهتر کارکنیم. می‌دانستم که شکل کار تیم‌های آقا فیروز به چه شکل هستند، اما متاسفانه غافلگیر شدیم و دروازه‌مان باز شد. گسترش از تک گلش به خوبی حفاظت کرد و امروز روز ما نبود.

سرمربی پدیده ادامه داد: بازیکنانم تلاش کردند اما نشد، داوری هم خوب بود. بحث تعلل گسترشی‌ها برای شروع مجدد فقط تا حدی مطرح بود. داور اجازه داد گسترش بازی را هر موقع که خواست از  جریان بیندازد. سرمان کلاه رفت، بازیکنانم نباید غافلگیر می‌شدند. در هر دو گل یار مقابل آنها فرار کرد و آزادانه به توپ ضربه زد. با جذب چند بازیکن تیم خود را تقویت می‌کنیم تا در ادامه رقابت‌ها خوب کار کنیم.

وی درباره اعتراض قاسمی‌نژاد پس از تعویض گفت: ماییم که با توجه به شرایط بازی تصمیم می‌گیریم چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. اگر اعتراضی بوده قطعا با وی برخورد می‌کنیم. اگر قرار باشد هر کسی به تعویض اعتراض کند باید جمع کنیم و برویم.

مهاجری در رابطه با موقعیت‌های گل تیمش و همچنین نقل‌و انتقالات گفت: امروز روز ما نبود، یاد بازی منچستریونایتد و آرسنال افتادم که آرسنال برتر بود و منچستر برنده شد. امروز سه بار تیرک حریف را لرزاندیم. پنالتی هم از دست رفت. یک سری بازیکن ایرانی مدنظر داریم اما قرارداد دارند، باید صحبت کنیم ببینیم می‌توانیم رضایت باشگاه‌شان را جلب کنیم یا نه؟ از شنبه هم راهی کیش می‌شویم تا اردو را آغاز کنیم. نیم‌فصل دوم کار برای ما سخت‌تر می‌شود، این شکست بدموقعی رقم خورد و نباید این اتفاق می‌افتاد. باید تلاش بیشتری می‌کردیم. اگر آقافیروز را نمی‌شناختم می‌گفتم که گسترش با جادو جمبل برد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین